Ideeen vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door debke83, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt: wie heeft een leuk idee voor een vrijgezellenfeest.
    Over een paar weken trouwen vrienden van ons en nu wil ik voor die vriendin een vrijgezellen feest organiseren.

Dus kom maar op!:D

2. joxa

joxa Actief lid

22 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    AAngezien ik in dat schuitje nu vaart zijn vrienden van ons ook aan het braintstormen over onze vrijgezellenavond. En gelukkig mag ik wat medenken

hier zijn wat tips:

wij gaan zelf naar Guus meeuwis ( was al gepland ) dus dachten ze leuk dan verkleden we A.s bruid en bruidegom ( wij dus)

dan was er een idee dat er een echte mannenavond voor de mannen ging zijn, bowlen en zuipen :D

voor de dames een ludieke workshop ( maar dan ook echt een vreemde niet allegaagse workshop zoals paaldansen, masseren, kaarsen maken ballonplooien )

ook gezellig is dat je het stel een soort van spoortraject maakt met opdrachtjes die uiteindelijk naar een feestlocatie leidt.

3. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Hai ik heb laatst een vrijgezellenfeest gehad een gooische vrouwen middag was erg leuk maar moet natuurlijk wel bij de persoon passen

4. Sammy0603

Sammy0603 Actief lid

8 mei 2012
    114
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook juist een vrijgezellenfeest achter de rug. Haar man is brandweerman dus zij moest met verschillende opdrachten bewijzen dat ze haar brandweerman waard was

Heel erg leuk :)

Deel Deze Pagina