Nou de titel zegt het al.. Waar gaan jullie voor op de vrijmarkt! Wat is het leukste dat je gescoord hebt afgelopen jaren?
Een fiets voor onze zoon. Zijn andere fietsen zijn te klein dus het is tijd voor een nieuwe. Verder krijgt zoon 20 aan kleingeld waar hij zelf van mag shoppen. Hij mag echt zelf kiezen wat hij wil kopen en ik ben benieuwd wat het gaat worden haha. We gaan trouwens naar Groningen, erg gezellig!
Ik heb echt nog nooit wat gekocht op een vrijmarkt maar dit jaar ga ik het proberen . Ik ga vooral op zoek naar barbie en my little pony spullen voor mijn dochter. Ben benieuwd of we dat vinden Verder niks, ik koop er geen kleding, dat koop ik liever nieuw.
Duplo, loco, playmobil en waterplay vooral! Verder kijk ik wat ik tegenkom. Qua kleertjes heb ik inmiddels best een behoorlijke voorraad dus koop alleen iets als ik het echt heel leuk vind of evt grotere maten. Ik heb absoluut geen moeite met tweedehands spulletjes. Ik koop wel alleen dingen die schoon te maken zijn. Kleertjes gaan op een iets hogere temperatuur dan normaal in de was en worden goed heet gestreken, speelgoed sop ik helemaal af.
Zo 20,-.... Das veel...hier kosten veel dingen vaak rond n euro dus dan zouden we n verhuisdoos mee moeten nemen als mijn dochter dat allemaal mocht kopen
Het liefst zou ik Lego, playmobil, ed willen hebben. Maar de ervaring leert dat dit meestal gelijk weg is en we dus achter t net vissen , hoe is dat bij jullie?
We hadden hier een vrijmarkt gisteren, heb regenlaarsjes gescoord voor in de zandbak kan ze mooi zelf aantrekken. En dinsdag nog een vrijmarkt en dan ga ik voor mylittleponys en evt een houtenloopfietsje.
mocht ik een leuk zomerjasje tegenkomen voor mijn dochter.. en voor de rest zoeken hun uit wat ze leuk vinden, playmobil lijkt me ook leuk maar inderdaad nog nooit echt gezien!
Zo vroeg mogelijk naar de markt gaan. Het liefste als ze aan het uitpakken zijn of er echt net zitten. Moet je vroeg op maar je hebt de mooiste spulletjes.
Hier ga ik altijd extra vroeg met mn moeder. Zo rond 7.15 uur/half 8. Dan zijn ze net aan het uitpakken. Vorig jaar veel duplo en nijntje boekjes gescoord, mooie kleertjes, poppenwagentje van 4 euro, bobike achterzitje, 3x regen en sneeuwlaarsjes enz. Nu gaan we voor boekjes, puzzels, poppendingen, kleertjes,en plastic eten/kookspulletjes
Ben dit jaar van plan om om 8u te gaan, vind ik al vroeg maar sommigen komen vlgs mij al om 5u kopen ; dat gaat me te ver. Hier op de markt mag er officieel pas om 9u gestart worden met verkoop, daar houdt niemand zich aan maar ik ben zo'n brave dat ik t nu al lullig vind dat ik om 8u dingen ga kopen
buitenspeelgoed driewielers voor bij oma (2 stuks) poppenspul barbie's leesboekjes ik ga op tijd heen, rond half 8. Bij mijn ouders in het dorp En 's middags is hier in onze woonplaats een kindermarkt, dus daar ook heen. Heb 50,-- aan kleingeld.
Van de week was hier in een dorpje vlakbij ook een vrijmarkt. Hier wat kleding voor oudste dochter gekocht. 50ct per kledingstuk, lach me ziek, mooie skinnyjeans roze en zo! Morgen ben ik van plan om heel vroeg te gaan en kijken naar speelgoed/buitenspeelgoed voor de kids. En eventueel kleertjes en boekjes.
hier een paar leuke elektrische cars auto's, een cars boek gescoord, en dat wel voor 2 euro haha. De jongens zijn zo blij als wat en spelen er al 2 dagen volop mee.