Hallo dames! Stel: Je eisprong is 2 dagen eerder. Kan je dan ook 2 dagen eerder testen? Liefs Stoetel
Goeie vraag! Ik heb geen idee maar geef je 1 tip test gewoon niet te vroeg is alleen maar teleurstelling en zonde van je geld. succes met zwanger worden gr vruchtje
je kan ongeveer 14 dagen na je eisprong een test wagen... sommige zijn bij 10 dagen al positief maar om teleurstelling (misscchien onnodig) en geld niet te verpillen zou ik 14 dagen aanhoud...
Hallo, Ik heb ovu testen gebruikt (en ik voel mijn ei) en ik had deze maand 3 dagen eerder mijn ei dan die vorige maanden. Ik heb 12 dagen na mijn ei een kruitvat test gedaan en die was snel posi. Op dag 13 na ei de digi test en die gaf na 1 minuut al zwanger aan (in de bijsluiter staat dat dit rond de 3 minuten duurt), dus bij mij kon het duidelijk wel! Maar het ligt er natuurlijk wel aan hoelang te LF (dagen na ei tot aan ongi) normaal is.. Succes hoor met zwanger worden!
12-14 dagen na je eisprong volgt je menstruatie. als je 3 dagen eerder je eisprong hebt gehad ben je dus eerder ongesteld of ben je eerder overtijd.