Ja ik zeg toch maar wat hij zegt, wat kan ik eraan doen dat hij zo met de wind draait? Niet veel hè. Ik vind dat jullie me allemaal aanvallen terwijl ik gewoon om hulp / info vroeg.. tuurlijk ben ik testen in huis gaan halen, wat zou jij doen als je dokter zegt dat de kans groot is dat je zwanger bent? Logisch toch als je een beetje nadenkt. Ik vind je vrij kinderachtig met al je commentaar die je hebt..
Maar zijn jullie achterlijk of doen jullie achterlijk? Ik bel met de dokter om het geval uit te leggen, de dokter zegt kom maandag de 20e om bloed te laten trekken omdat de kans groot is dat je zwanger bent. Is toch logisch dat je dan testjes in huis gaat halen? En ja ik heb er zowel van sensitest als action. Dat is de reactie van iemand die er van droomt om mama te worden, of ze het nou alleen moet doen of niet. Maar gelukkig is hij bijgedraaid nu het allemaal plots heel echt werd, en als het deze keer niet gelukt is wilt hij er toch opnieuw aan beginnen. Dus lucky me Btw op dat van foliumzuur en magnesium, als je een beetje had gelezen weet je dat de dokter mij dat heeft voorgeschreven omdat je daar blijkbaar erg vroeg mee moet beginnen. Lees nou toch eens goed voor dat je commentaar geeft want jeeeezus
Je bedoelt als de pil ditmaal wél gedaan heeft waarvoor je hem zogenaamd inneemt? Ik geloof er geen hol van. Maar succes er mee en dat je grootste wens maar vervuld mag worden en jullie er beide achter staan.
Toch vertel ik de waarheid, wat zou ik eraan hebben om te liegen?.... wat bereik je daarmee? Bedankt, hopen we samen ook moet ik van mijn vriend zeggen
Begin me een beetje af te vragen of dit wel echt is of gewoon een trol is eerlijk gezegd... Ene moment zet die haar op straat en is er geen gesprek over te voeren omdat het altijd op ruzie uitdraait het andere moment kijkt die voor een huis omdat die ook een kind wil ofzo? Nouja zou lekker stoppen je energie hier in te steken dames. Dit hele verhaal klopt niet.. als je geen commentaar wil kom dan niet met deze vage verhalen op een forum aanzetten. En als t allemaal echt is succes hiermee. Klinkt als een ontzettend ongezonde situatie!
waarom zou je daarover twijfelen? Wat heb ik eraan om zomaar iets te gaan verzinnen... ik kan er echt niet aandoen dat mijn vriend zo met de wind draait, voor mij is dat ook erg onduidelijk...
Klinkt als een stabiele basis voor een kindje… not. Vraag me ook af wat hier van klopt. Heel vaag verhaal allemaal.
Niet om lullig te doen, maar zo lang jouw vriend ‘zo met de wind draait’, zou ik er niet aan beginnen samen. Een baby is al een vuurdoop voor een relatie die uber stabiel is en waarbij beide ouders het kindje echt wensten. Ben je nu zwanger, dan is het niet anders en komt het vast goed. Ben je nu niet zwanger, wacht dan tot er vanuit jullie beide een oprechte wens is…
Het is moeilijk om je te geloven als je gewoon niet reageert op de comments die je gemeend advies geven of vragen stellen...
Ik heb ik snap dat jullie je mss wat zorgen maken, voor mij is het ook niet altijd even duidelijk. Nou ik ben zwanger heb vandaag een test gedaan die positief was dus het is, en komt zeker en vast goed! Kindje gaat overladen worden met liefde
CVS en fibromyalgie. Er is wel een kans dat dit terug komt in de toekomst maar laten we hopen van niet, heb er erg veel last van gehad
Het is al met al inderdaad een bijzonder verhaal @Poezenmama. Ik gun jou, je vriend en dit toekomstige kindje een mooie toekomst.