Hi allemaal, mijn basale lichaamstemp is 36,9. Op 1 dpo zakte deze na 36.6 vervolgens van 37 naar 37.4. Met een kleine dip van 6:7 dpo naar 37.1/37.2. Nu weer op 37.4. Klinkt dit hoopvol ? Heb verder nauwelijks klachten welke ik elke maand juist duidelijk heb. Tempraturen doe ik sochtends zelfde tijd bij wakker worden. Mijn extreme pijnlije tepels vanaf ovu zijn ook verdwenen. Welicht progrstron die omhoog schoot. Enige was gister een pijnlijke pijnscheut en nu dus alleen tijdens t hoesten of poging tot overgeven. Ik weet dat ik het beste kan wachten maar t duurt allemaal zolang.
Yes temp volgens de regels. Vanochtend mijn eerste positirve test op 8dpo. Nu helaas mezelf ni kunne inhouden en overdag nog paar gedaan, vage lijntjes. Hopen morge met ochtend een oploop
Dat is lief! Dankjewel! Hoop het oprecht ook. Zo blij met onderstaande testen, en vervolgens alleen super vaag overdag. bovenste is binnen tijd onderste is opgedroogd. jij bent inmiddels testexperr dus veaag t jou eve, hopelijk gewoon ochtendurine net extra hcg dan overdag