Onzekerheid eerste tijd!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Assepoes84, May 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Vorige maand, in ronde 2, heb ik een vmk gehad bij 4wkn en 3dgn. Ik was heel snel zwanger, maar het was ook heel snel weer weg. Wist het net 2 dgn en toen kreeg ik rood bloedverlies. (Vanaf dat ik ongesteld moest worden had ik al bruin verlies.)
    Nu, precies een maand later ben ik wederom zwanger! Ik heb helemaal geen bloedverlies en mijn testen zijn duidelijker dan vorige maand.
    Maar ik ben zo bang dat het weer fout gaat! Herkend iemand dit?? Het ene moment heb ik steken in mijn borsten en voel ik van alles in mijn buik en het andere moment voel ik helemaal niets waardoor ik ook weer onzeker word. Ik wil blij zijn, maar ben bang straks weer teleurgesteld te worden.. Het is moeilijk hoor, die emoties die erbij komen kijken.

Nou moest het gewoon even kwijt! :)

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar meid.
    Die onzekerheid is er nu eenmaal na een mk.
    Je kan niet meteen op die roze wolk.
    Wellicht dat je na je echo wat meer kunt gaan genieten.
    Tot die tijd zal het extra spannend blijven meid!

3. mama1977

mama1977 Actief lid

Jun 23, 2009
    356
    0
    0
    limburg
    dat vind ik ook het meest moeilijke, mocht ik opnieuw zwanger worden dan is het begin erg spannend vanwege de eerdere miskraam (10wk) en het eind vanwege de eerdere vroeggeboorte (34wk) van onze zoon. ben ook erg bang dat ik niet meer echt ga genieten van de zwangerschap en alleen maar beren op de weg ga zien. Eerst maar weer eens kijken of het lukt 1 stap tegelijk denk ik dan maar.

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Ook zonder miskraam vonden we dit een vreselijk spannende tijd.

Share This Page