ik heb een vraag, ik heb last van harde buiken mijn ongesteld heid blijft uit, gevoelige borsten en de aders in mijn borsten zie ik heel duidelijk van de week onder de douche zag ik de blauwe ader die rond me tepel loopt heel duidelijk. en er zitten afen toe witte korreltjes bij mijn tepel. kan iemand mij vertellen of ik zwanger ben of niet.
och meid! als ik die gave had, dan was ik rijk! alleen een testje kan uitwijzen of je zwanger bent. mijn advies, mocht je al overtijd zijn, koop een test!
Ik denk dat de beste manier om het te weten te komen is om een test te halen. Mijn eerste "verschijnselen" waren ook de pijnlijke borsten, dacht zelfs een knobbeltje te voelen in mijn borst.. maar denk dat het ook bij iedereen weer anders is..
alleen een test zou je antwoordt kunnen geven die witte puntjes op en rond tepel heb ik ook regelmatig ..en aders ook wel
heb zovaak topics gezien met al deze kwaaltjes en uiteindelijk waren er maar weinig zwanger. echt alleen testen helpt!
Ik sluit me bij Natasja aan, die aderen heb ik wel vaker en die witte puntjes zijn bij mij chronisch...maar kan me wel voorstellen want je wilt het natuurlijk heel graag...succes meid!
misschien schijnzwanger ? want ik weet niet of je graag zwanger wil zijn / worden? maar ik heb ook een periode gehad dat ik zo graag zwanger wou worden en toen kreeg ik veel symtomen, ook blauwe aders en pijnlijke borsten en oten ik zwanger werd was het weer heel anders. gewoon een test doen en je weet het. succes, groeten, joyce
ok dank jullie wel, ik wil inderdaad graag zwanger worden, maar ik ga wel binnenkort een test halen en doen.
maar het kan tochzijn dat me hormonen nog niet zo ver zijn om te kunnen testen dat mijn hormonen aangeven dat ik niet zwanger ben toch of niet?
Ik weet niet of je al overtijd bent. Zo ja doe een test en je weet het. Je lichaam kan je goed voor de gek houden heb ik al wel ondervonden.
ik ben idd overtijd, maar zal van de week ff een test halen, maar moet je niet wachten tot na een bepaalde tijd van wegen hormonen enz
het kan al als je 1 dag overtijd bent maar soms is het dan nog negatief maar wil je echte zekerheid dan kun je ook wachten tot je een week overtijd bent. Trouwens niet gaan letten op allerlei kwaaltjes want dan maak je jezelf gek. Ik had ook aldoor allerlei kwaaltjes en toen ik echt zwanger was had ik nergens last van!
pcies zo was t bij mij ook had altijd van alles, en nu heb ik ook bar weinig last van kwaaltjes dus maak je niet gek en koop n testje