Zoiets had ik vorig jaar al en die vond ik niet warm genoeg. Ben nu toch op zoek naar iets anders.. maar toch bedankt!
Oké, ik vond het een superjas om te zien maar omdat ie van wol of zoiets is vinden de hondenharen hem ook super om te zien
Ik heb deze pas besteld bij Only. Niet al te duur en ook achteraf betaald. Heb hem in de kleur bordeauxrood maar is er ook in zwart. Eindelijk een jas die lekker warm is en hoog aansluit. Hiervoor had ik een jas die nogal bloot was van boven en om warm te blijven had ik dan wel een flinke sjaal nodig. NEW CHRISSY NYLON JACKET - NL
The Sting kan het volgens mij ook. Ik heb vorige week deze: Gewatteerde Jas Capuchon Bontkraag Donkerblauw - The Sting gekocht? is echt warm, kan hem nu echt nog niet aan Volgens mij zag ik daar ook de optie afterpay bij staan. Sting heeft verder wel echt leuke jassen, kijk maar eens
WE Fashion jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik heb deze....oogt als een dunne jas. Je kan hem invouwen als een tasje Tot nu toe lekker warm op de fiets!
Deze heb ik ook in het blauw, maar ik gebruik hem als tussenjas voor de herfst en de minder koude dagen.
@esje,Nou ik vind hem dus echt te warm voor een tussenjas. Zeker met die hoge kraag. Heb hem nog geen een keer aangehad de afgelopen dagen omdat hij daarvoor echt te warm is.