dankjulliewel allemaal, mijn man gaat ook voor 100% voor Milan, ik vind dat ook wel een hele mooie naam maar mijn hormonen schommelen nogal,hmmmmm ik denk dat ik ook meer naar Milan begin te neigen, ik zeg de namen de hele dag tegen mezelf en Milan gaat niet vervelen.
Haha wat een dilemma! Ik zou ook voor Milan gaan, echt een hele mooie naam! Hoe gaat het ermee Neeltje : Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en weer een zoon! Gefeliciteerd!
ik vind milan een hele mooie naam maar ik heb toch voor tycho gekozen omdat ik dat beter vind gaan bij joeri. Maar terwijl ik dit schrijf is mijn mening alweer veranderd en vind ik milan toch beter passen bij joeri. hmm waarom geef je het kindje niet 2 namen?
@Harley, jij ook gefeliciteerd meid!! vond het erg leuk om te zien dat je weer zwanger bent!! @Sjouwtje, dat is nou precies wat ik bedoel
tycho, milan hoor ik namelijk vaker dan tycho, en ik houd wel wat van apartere namen... ook vind ik tycho stoerder dan Milan, en joeri is ook stoer. maar ja, ben ji jer nu al uit? Gr bengel
Tycho! Milan hoor je idd veel vaker de laatste tijd, lijkt mij niet leuk als je de zoveelste bent in de klas met dezelfde naam.....
Hihi Tycho maakt een inhaalslag! En weet je het al? Twee namen is inderdaad ook een goed idee, hoef je alleen nog maar te beslissen welke de 1e naam wordt. Hihi heb je hetzelfde probleem. Maar ik blijf bij Milan.
Ik vind Tycho leuker, ken een Milan, maar das een vreselijke verwende etter... dus verkeerde asociatie mee denk ik