Hoi hoi! Vind Milan een leukere naam, past beter bij Jouri (ook een hele leuke naam) Tycho associceer ik met Tycho Gernand, denk niet dat dat de bedoeling is, is echt zo'n mode naam. Maar natuurlijk blijft altijd dat je moet doen wat voor jou goed voelt. Misschien weet je het wanneer 't geboren is. Succes!!!
Ik zag laatst een top nog wat van kindernamen die het meest worden uitgekozen en Milan stond helemaal bovenaan! Misschien maakt dat je keuze makkelijker.
ik persoonlijk vind tycho een leuke stoere naam en een die niet zoveel voorkomt milan komt al wat vaker voor je kunt er ook tygo van maken eventueel succes met jullie keuze liefs jose
Milan komt echt té vaak voor tegenwoordig (vind ik). Het is wel een mooie naam hoor, maar hij wordt zo langzamerhand zelfs een beetje afgezaagd en daar zou ik dus niet voor kiezen. Tycho is erg mooi en past heel goed bij Joeri!
Ik heb een neefje die Joeri heet en zijn broertje heet jawel......Milan. Persoonlijk zou ik voor Tycho gaan want mijn zoontje heet Tygo.