Au, mn darmen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aichaatje, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ik heb zon vreselijke last van mn darmen! Hele moeilijke stoelgang en echte gevoel dat er stenen in mn zij zitten!
    Probeer zoveel mogelijk water te drinken en fruit te eten :cry:
    Tips iemand?

2. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik moest van de huisarts veel vezels eten.
    En beginnen met kellogs all fibre ofzo, voor de vezels en verbetering van de stoelgang.
    Of het werkt weet ik niet, ik vond het niet te pruimen en ben over gegaan op tarwe brood ipv witbrood enzo.

Er is volgens mij ook een rosevicee die moet helpen, weet alleen niet meer hoe die heet, iets van laxo geloof ik.

Hopelijk word het snel beter.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Heb er ook last van, ik probeer het met activia te eten, veel vezelrijk voedsel en veel water te drinken. Lauw warm water heb ik vanmiddag 2 glazen van gedronken en na een half uur kon ik naar de wc (ondanks dat nog steeds last helaas), maar misschien helpt dat wat bij je.

4. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @jolanda, die kellogs heb ik inderdaad ook een tijdje gegeten, was niet echt lekker nee maar nou ik eraan terug denk was het toen wel beter!

@zorra, ja dat voel ik ook zelfs als ik al geweest ben dan doed het nog zeer! drink de hele dag door lauw water, dat helpt mij niet echt!

Mijn schoonzus zij druiven in de blender doen en opdrinken!

WAt is het vervelend! bedankt voor jullie tips~

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik eet veel pruimen, maar niet overdrijven, want anders ga je aan de race ;)

Deel Deze Pagina