Meiden ik heb een vraag. Mijn ha weet niet eens dat ontpillen bestaat dit is even om te geven hoeveel ze er vanaf weet. Nou heb ik al diverse klachten maar vooral een stekend en trekkend gevoel op een bepaalde plek. Nu was ik net bij de ha om te vragen of dat de plek is waar je baarmoeder zit en waar je lies zit. dat was het dus. Ze zegt alleen dat je pas krampen en steken in je baarmoeder kan voelen na 6 weken zwanger zijn. Klopt dit? of hebben jullie het net voor je nod, en erop en net erna ook gevoeld?
Nou het is eigenlijk nu al bijna een week dat ik af en toe steekjes en krampen voel. als ik zit en wil opstaan dan kom ik niet eens overeind van de pijn. alsof ik te snel rechtop kom tijdens een buikspieroefening.
ik heb namelijk geen flauw idee hoe lang mijn cyclus is. ik was van 28 dagen uitgegaan, maar de testen zijn nu nega. ik dacht dat ik rond 5 feb. allemaal slijm had (sorry alvast haha) vanaf afgelopen woensdag heb ik mega pijn in mijn borsten en tepels. en sinds donderdag ben ik misselijk, moe, huilerig, die steken en krampen erbij en verhoging, veel plassen, veel drinken noem de hele riedel maar op.
vanaf wanneer hadden jullie last van je boobies dan? want als ik uitga vruchtbaar v.a. het slijm dan kreeg ik pijn in me boobies v.a. de innestelings dag. zie onderstaand 19 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 6 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 7 Januari 2009 Vruchtbaar 8 Januari 2009 Erg vruchtbaar 9 Januari 2009 Eisprong 14 Januari 2009 Innesteldag 23 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 2 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Hi Scorpion, ik heb precies hetzelfde! Ik ben nu 9 dagen over tijd en blijf negatief testen. Ik weet niet zeker of ontpillen echt een medische term is of iets is wat door ons vrouwen verzonnen is. 1 ding is wel echt waar je lichaam moet zich helemaal herstellen na het slikken van de pil en daar hebben veel vrouwen de nodige klachten door. Ik had bijv ontzettend haaruitval haha. Sinds een paar dagen ben ik eens echt op gaan letten en ook ik heb idd steekjes in mn lies, meestal aan de linkerkant maar soms ook rechts (weet niet wat dat betekent maar je hoort er veel vrouwen over). Vooral bij het opstaan of hoesten, doet niet echt pijn maar is wel een rot gevoel. ook ik heb gevoelige boobs en drink heel veel. Gister avond vreselijk misselijk geweest en heel rot geslapen vannacht. Ben gister naar de huisarts geweest ook daar nega getest en moet nu 2 weken afwachten of ik dan posi test en anders bloedtest dus afwachten maar... Succes youre not alone
Hoi Scorpion, Ik ben net pas zwanger en toen ik nét overtijd was had ik behoorlijke krampen in mijn buik, anders dan menstruatiekrampen. Ze deden behoorlijk pijn en ik wist niet wat ik er mee aan moest. Kort daarna bleek ik zwanger te zijn. Het kan dus heel normaal zijn! Ieder mens is anders en dus ook ieder lichaam, dus misschien herkent jouw huisarts het niet maar kan het wel degelijk zoiets zijn. Heb je al getest? Dat kon ik even niet opmaken uit je berichtje. Ik neem aan van wel. Wacht het gewoon even rustig af, en als de pijn te erg wordt kun je altijd naar een andere huisarts gaan voor een second opinion! Het is een vrij land, en als dat voor jou goed voelt, zeker doen! Heel veel sterkte! mamatoB
ja ik heb wel getest, met de kruidvat en trekpleister testen, maar ja als ik nog voor me nod zit dan blijven die natuurlijk negatief. ik heb de matcare besteld voor 4 dagen voor je nod. Ik heb mezelf tot de 28e gegeven. als ik dan nog al deze klachten heb en niet ongi ben geworden wil ik een bloed onderzoek. De krampen die ik heb lijken ook echt totaal niet op menstruatie krampen. t zit ook veel lager.
Beste Scorpion, Misschien heb ik het niet goed begrepen maar als je van 28 dagen uitgaat dan moet het er ongeveer zo uitzien; 19 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 30 December 2008 Een beetje vruchtbaar 31 December 2008 Vruchtbaar 1 Januari 2009 Erg vruchtbaar 2 Januari 2009 Eisprong 7 Januari 2009 Innesteldag 16 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 25 September 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Want toevallig geldt dit ook voor mij vandaar dat het me opviel. Misschien is jouw cyclus iets langer dat zou kunnen maar hoe dan ook in principe kun je het nu al proberen met een vroege zwangerschapstest. Voor de gewone testen is het nog te vroeg namelijk. Maar ik heb nu ook al krampjes. en zoals je op mijn banner kunt zien zit ik nog niet aan mijn 6 weken. Het is heel normaal om zo nu en dan lichte krampen te hebben. De hormonen zorgen er namelijk voor dat je baarmoeder groeit... gr, Kid
Hoi kid, ik ging van 28 uit, maar dat weet ik dus niet zeker. alles ik alles terug bekijk zou het best wel eens langer kunnen zijn omdat ik rond de 6e dus dat slijm/afscheiding had. Ik ben nu aan het wachten op de postbode. die heeft die vroege testen bij zich. Afwachten. hoop dat ik morgen ook zo een banner als jou neer kan zetten
na het stoppen met de pil was he bij mij gelijk raak! had ook krampen idd wat anders dan ongi kramp , als vrouw voel je dat gewoon , dat het anders is dan dat je gewend bent ik was 8 dagen overtijd tot ik positief teste dus je weet het maar nooit succes
Nou meiden, heb vanochtend met matcare getest die je 4 dagen voor je nod kan gebruiken, maar helemaal niks geeft hij aan Als ik de 28e nog niet ongesteld ben geworden doe ik weer een test, maar ik ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd.
Excuus ik zie nu pas jouw laatste bericht. Ik zie aan je banner dat je pas 7 dagen over tijd bent? In rpincipe zegt men dat je pas in week 6 moet testen. Wacht idd af..
Nou meiden ik heb net een echo gehad, en mijn baarmoeder kon niet goed in beeld komen maar ze denkt dat ik 2 of 3 weken zwanger ben. Morgen heb ik een bloedtest en daar heb ik uiterlijk dinsdag de uitslag van. Nog ff spannend dus, maar t ziet er hoopvol uit.