wie kan me helpen!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ik heb gigantische buikpijn rechts onder in mijn buik maar tis geen :evil: pijn weet iemand mss wat t is want ik wordt helemaal gek en ben ook nog steeds niet :evil: een vriendin van mij zei dat t een eisprong kan zijn maar kan dat dan zo laat na dat ik eigenlijk :evil: moest worden???

    ik weet echt niet meer wat ik moet doen gwn nog ff twee weken wachten en dan voor de zekerheid nog een keer testen of gwn wachten tot ik :evil: ben :(:

    maar vind t wel raar allemaal heb alle symptonen van zwanger moe misselijk buikpijn en heel veel eten :(

    kijk ik weet dat ik te snel ben met denken dat ik zwanger ben ondanks dat een test negatief was en dat ik nog maar net een maand gestopt ben maar mijn zussen waren ook in de tweede maand zwanger na t stoppen van de pil en ik weet dat ik uit een vruchtbare familie kom maar ik weet ook dat niet iedereen t zelfde is i
    ik weet echt niet meer wat ik moet en hoop dat meer mensen t hebben gehad


    alvast bedankt liefs laura
     
  2. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik zou gewoon nog een keer testen en als die weer neg. is ff wachten een paar dagen en als je dan nog niet ongi bent ff naar de huisarts
    Succes ermee ik duim voor je dat je zwanger bent :) (of evt gelijk bellen naar de huisarts wie weet heeft die een verklaring of een tip voor je) ;)

    groetjes bianca
     
  3. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hi Laura,

    Je lichaam kan je helemaal gek maken, maar probeer nuchter te blijven. Ieder mens is anders en dat je zussen vruchtbaar waren, heel fijn voor hen, maar jij bent jij en ieder wordt zwanger op zijn tijd.
    Probeer niet teveel vast te houden en hoe het met anderen gaat.
    Ik zal duimen voor je dat je zwanger bent, maar met 10 dagen overtijd, kan je toch nog wel een test ertegen aan gooien????

    Heel veel succes
    Juut
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het zou best je eisprong kunnen zijn. Ik zou in ieder geval maar eens goed klussen. Het zou betekenen dat je over 14 dagen ongeveer ongi word. Door dat je lijf zelf weer alles moet gaan doen, is een eisprong heel goed mogelijk. Veel vrouwen worden veel later ongesteld en hebben dus een latere eisprong.
     
  5. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Laura,
    Ik had ook allerlei symptonen en dacht dat het wel eens raak kon zijn maar helaas na 10 dagen overtijd kwamen de :evil: .

    Het is je 1e ronde dus moet je eerst afwachten of je cyclus wel hetzelfde is als toen je de pil nog slikte.
    Kan in de 1e ronde best lang duren voordat je ongi wordt.

    Hoop voor jou dat ik ongelijk heb.
    En wat Juut zegt je bent al 10 dagen overtijd dat kan je er echt wel een testje tegenaan gooien.

    Duim voor je.

    Silly
     
  6. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    hoi hoi

    ja oke ik kan er nog wel een testje tegenaan gooien maar heb dr ook al een gedaan en die was negatief dus ja voor mijn gevoel kan ik beter ff wachten en net wat natasja zegt als t de eisprong is dan zal ik maar eens flink gaan klussen maar dan nog heb ik t niet op de regel:S


    maar ik wordt wel heel erg nieuwsgierig zo hoor alst wel zo is of niet zo is en heb mezelf beloofd om niet eerder een test te doen dan over 14 dagen dus hoop dat ik me daaraan kan houden haha

    alvast bedankt

    liefs laura
     
  7. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik ben er geloof ik helemaal uit hoe dat zit met de eisprong :oops:
    Ik duim voor je dat het je eisprong is en succes met klussen
     
  8. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    haha ja dat kan ok natuurlijk b-tje
    maar ik wacht gwn vol spanning af en hoop dat t gauw achter de rug is met de eerste ongi want dan weet ik waar ik aan toe ben haha
     
  9. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai Laura,

    Als je alleen pijn hebt aan je linker kant, kan het ook je dikke darm zijn... Die pijn is (weet ik uit ervaring( enigszins vergelijkbaar met de pijn die je bij je ovulatie of menstruatie kan voelen, alleen hij loopt wat meer in je zij omhoog. Ik hoop voor je dat je alsnog zwanger bent, maar probeer realistisch te blijven. En mocht het alsnog niet raak zijn, gewoon blijven proberen!

    Succes en liefs,
    Anouk.
     

Deel Deze Pagina