Kunnen jullie mij helpen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Ukkie88, Apr 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik zit even met een paar dingen...van het weekend (zaterdag) zat ik lekker te genieten van het zonnetje thuis en ik kneep heel even in mijn tepel (waarom weet ik niet) en er kwam vocht uit :confused: uit alle 2. Het is doorzichtig spul, het ruikt nergens naar. Dit heb ik in de gaten gehouden en deed het om de paar minuten en het bleef komen. Zondag en vandaag is het ook nog....Ik heb dit nog nooit gehad. En eergisteren heb ik met mijn vriend sex gehad en de dag erna bloede ik een beetje...nu nog steeds een heel klein beetje...
    En ik heb sinds gister onwijs pijn aan de rechter zijkant van mijn buik. En mijn buik is hard...
    Ik vind dit allemaal heel raar, want ik ben aan de pil. Drie weken geleden was mijn stopweek.

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?¿?¿?¿?¿? Ik snap helemaal niks van mijn lichaam nu

2. Orwen

Orwen Actief lid

Feb 23, 2009
    397
    1
    0
    Hoi Cyntje,

Het is vast niets ernstigs, maar ik zou als ik jou was toch even naar de huisarts gaan. Aangenomen dat je niet zwanger bent, is vocht uit je tepels niet iets wat normaal gebeurt.

Succes!

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Orwen hartstikke bedankt voor je reactie :) want dit zijn geen symptonen van een zwangerschap? Want ik liet het me vriend zien dat er vocht uit me tepels kwam en die vroeg als eerste je bent toch niet zwanger?
    Ik heb even bij andere gekeken qua symptonen hier op de site en ik kom toch wel herkenbare dingen tegen.. :S k heb net een test gehaald maar deze wil ik pas morgen ochtend doen (is beter zeiden ze)

Zijn er nog meer dames die hier iets meer over weten?

4. Orwen

Orwen Actief lid

Feb 23, 2009
    397
    1
    0
    Ja, volgens mij is het ook wel een symptoom van zwangerschap, maar het is niet zo gebruikelijk dat vrouwen door de pil heen zwanger worden. Tenzij je hem wel eens bent vergeten, is de kans klein dat je zwanger bent geworden.
    Natuurlijk kan het wel, er zijn altijd uitzonderingen. Kijk wat de uitkomst van de test is, en ga dan eventueel naar je huisarts.

5. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Tijdens mijn vorige strip ben ik hem wel vergeten (2 of 3 keer), maar wel gewoon de volgende ochtend of middag in genomen....ik heb de microgynon pil. Ik had gehoord dat deze niet al te betrouwbaar was.....

6. Orwen

Orwen Actief lid

Feb 23, 2009
    397
    1
    0
    Hm, voor zover ik weet zijn alle pillen ongeveer even betrouwbaar, maar ik ben geen kenner. Als je (een paar keer) je pil niet op tijd neemt, wordt de kans groter dat je zwanger raakt. Als ik jou was zou ik een test doen. Is deze negatief, dan zou ik even contact opnemen met je huisarts.

7. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Nou ik heb vanmorgen een test gedaan en negatief...maar ik slik wel gewoon mijn pil nog ik weet niet of dit een test kan beinvloeden...
    Ik denk dat ik toch maar een afspraak moet maken bij de huisarts, want ik voel me wel zwanger...
    Ik ben met vlagen misselijk en gisteravond was mijn buik echt heel erg opgezet en hard :S en liep te borrelen zo nu en dan...en heel af en toe voel ik een steekje aan de rechter en linkerkant in me buik en dat trekt af en toe door naar mijn borsten

Echt mensen lichamen kunnen/zijn zo verwarrend

8. Orwen

Orwen Actief lid

Feb 23, 2009
    397
    1
    0
    Ik geloof niet dat de pil invloed heeft op de uitslag van een zwangerschapstest. Maar misschien ben je nog niet zo lang zwanger en heb je nog niet genoeg hcg in je lichaam. Als je er onzeker over bent, ga dan naar je dokter. Dan weet je het tenminste zeker.
    Veel succes!

Share This Page