sinds afgelopen zaterdag heb ik een scherpe steek links onder in mijn buik. ik dacht eerst dat het mijn darmen waren, dat ik wat verstopt zat of zo, maar ik kan gewoon naar de wc. het begon zaterdag om een uur of 3 's middags met een harde pijnlijke opgeblazen onderbuik. ik kon niet meer aan mijn buik komen en mijn broek moest los. het was net alsof er lucht vast zat, maar er kwam niks en ik hoefde ook niet naar de wc. uiteindelijk heeft de pijn zich geconcentreerd naar deze plek onderin. als mijn blaas wat voller zit, heb ik er meer last van. ik heb ook wat drukpijn, maar het doet vooral zeer bij buigen. vorige week ben ik ongesteld geweest. nou ja, ik had wat bloedverlies. meer bruin dan rood en zeer minimaal. ik heb vrijdag een test gedaan en deze was negatief. herkent iemand dit of weet iemand wat dit is?
misschien heeft het wel gewoon te maken met dat de buikgriep heerst? Heb je er nu nog last van? Als het echt nog aanhoudt zou ik voor het weekend nog even langs de huisarts gaan. Het hoeft niets te zijn maar dan ben je voor jezelf gerustgesteld.
ik denk eigenlijk niet dat het buikgriep is, want dan had ik denk ik wel andere klachten erbij. ik heb er nu nog steeds last van, het zeurt een beetje. morgen of overmorgen ga ik in ieders geval een afspraak bij de huisarts maken hiervoor, want ik vertrouw het toch niet.
nou wat rot zeg! Het enige wat ik nog kan bedenken is dat het dan misschien met de menstruatie te maken heeft, omdat je ook beschrijft dat je maar heel minimaal ongesteld bent geweest. Misschien moet het nog helemaal doorzetten? Goed dat je naar de dokter gaat hoor! Dan weet je tenminste wat het is en ben je gerustgesteld. Succes!
@Iris, hoe lang heb je daar last van gehad? was dat ná de innesteling? stel dat het is datik zwanger zou zijn, dan zou dat betekenen dat het vloeien een innestelingsbloeding is geweest...
dat was tijdens en na, anders doe je toch gewoon alsnog een testje. Bij een blaasonsteking kun je trouwens ook wat vloeien.
het lijkt nu over te zijn, dus ik ga niet meer naar de ha. vrijdag ga ik iig nog testen, want ik moet maandag door de ct scan, dan moet ik zeker weten dat ik niet zwanger ben. bedankt voor jullie reacties!