goeidag allemaal ik heb normaal een cyclus van 25 dagen,maar ik moet ongie worden.maar vanaf gister had ik het gevoel dat ik ongie moest worden,steekjes in mun buik en een gevoel dat er bloed vloeide,maar tot mijn verbazing niks van ongie te bekennen alleen maar witverlies,vancht alleen maar wakker gelegen van de buikpijn en dat heb ik normaal nooit . En ik moet vaak plassen egt heel vervelend,zou er tog een kans zijn dat ik zwanger ben : wie heeft hier ervaringen meej vooral die heftige buikpijn thanx wendie
Hé Wendie, Sorry, kan je helaas niet helpen, maar ik zit met precies dezelfde vraag! Gelukkig lig ik niet wakker van de pijn, maar heb al meerdere dagen krampjes en steken en ook last van witverlies... Ben benieuwd of er antwoorden komen! Sterkte in ieder geval en laten we hopen op een bevrucht eitje wat al druk in de weer is Groetjes Chris
Had idd ook last van witverlies voordat ik positief testte. Die pijn zou ook gebruikelijk kunnen zijn. Het gebied rond je baarmoeder wordt bloedrijker en je banden van je buik worden opgerekt. Spannend hoor! Succes
Nou dat heb ik dus ook. Ik heb alleen een miskraam gehad 4 weken geleden en dus geen idee wanneer ik ongesteld moet worden, maar al een paar dagen last van buikpijn ik lig er echt wakker van. En witte waterige afscheiding. Vandaag een test gedaan maar die was helaas negatief. Toch nog niet ongesteld maar ik blijf dat gevoel houden....zo vreemd en ik word er heel erg onzeker van!
ik heb precies het zelfde alleen moet ik morgen ongi worden en heb ik nu nergens last van. alleen vaker plassn niet extreem ma wel meer. duss ook voor mij afwachten. en ik kom moeilijk in slaap liefs