Op 10 november heb ik mijn eisprong gehad. Dit weet ik 100% zeker, aangezien ik ovulatietesten gebruik en temperatuur.Tevens heb ik hem gevoeld. De dag erna begon de ongibuikpijn, maar licht. Elke dag erna werd het erger.Wat kan dit zijn? Dit heb ik nooit eerder gehad. Ik heb het nu nog en ik moet vandaag nog 1 week tot nod (24 december) Wie kan me helpen? Mijn temp is 36,9 normaal voor mij zoveel dagen voor nod, kan nog alle kanten op dus... Enig idee? Ik heb wel eens gehoord dat iemand dacht dat ze een blaasontsteking had maar dus zwanger was......en diegene denkt dat er iets gaande is in mijn buik (zs dus)... HELLUP!
10 december neem ik dan aan? Soms rommelt je baarmoeder meer dan den andere keer. ik heb het de ene ronde veel en de andere ronde geen buikpijn. groetjes
inderdaad 10 dec..... Hmmz ik heb dit nog nooit gehad.Tis nu ronde 5 en voor mijn dochter ben ik 11 maand bezig geweest, dus ik ken mijn lichaam aardig goed Tis niet zomaar normaal...maar wat ist dan wel? Niemand dit ooit gehad?
Toch kan je lijf opeens rare fratsen met je uithalen hoor . Ik ben al een jaar van de pil af en altijd elke maand precies hetzelfde . Maar deze maand doet mijn lijf ook ineens heel gek . Dus het kan toch echt wel Groetjes Joyce
Hi, Ik heb het ook een cyclus gehad, die "menstruatiepijn" de dag na mijn eisprong. Dit duurde ongeveer 1.5 week, daarna nam dit af en begon helaas mijn menstruatie. De 2 laatste cyclussen weer nergens last van gehad. Erg vaag. Maar ik hoop voor je dat het positief is! Kari
Ik heb nu sinds vandaag ook een zeurend gevoel in mijn onderbuik Het lijkt niet echt op ongi pijn. Kan het niet zo goed uitleggen Ook heb ik veel slijmverlies (waterig ) Mijn eisprong is nog niet geweest. Meestal op dag 18 en ik zit nu op dag 13. Temperatuur is nog niet gestegen Dus ik ben benieuwd wat dit gevoel nu is?
hallo, ik had dat orige maand ook ineens. vanaf mijn eisprong buikpijn. ik vond het ook raar en verdacht. ik was dus wel zwanger, is alleen helaas niet goed gegaan. hoop dat het voor jou wel de goede kant op gaat. liefs peggy
pff hier ook al een paar dagen ongi pijn steken in de rug last van zuurbranden en last van mijn (.)(.) en huilen en dan weer vrolijk en dan weer ontzettend boos en dromen over baby's maar jah zo als ieder maand maar weer afwachten liefs miranda
@Lintje: had je het elke dag of af en toe? Heb het ook sinds mijn vermoedelijke eisprong maar niet elke dag. Maar misschien word ik ook wel gewoon ongi hoor. Heb al getest, nog niks. Heb wel heel zere borsten. maar dat kan ook van ongi komen. Grz Nikkie
Ik had ook ruim 1,5 week voor mn NOD enorme krampen (ben ik zelfs nog mee naar de HA geweest) en zie mijn banner! Wil je absoluut geen valse hoop geven, maar het kan dus wel.
ik ga morgen voor de zekerheid naar huisarts voor blaasontsteking check...zondag dus nod....spannedn hoor gefeli Ien!
Geen blaasontsteking dus... En ongikrampjes zijn sinds vanmorgen erger.. Ik moet vandaag dus nog 4 dagen...