Mijn eerste cyclus was 24 dagen.Op dag 15 van mijn cuclus heb ik mijn eisprong gehad. Dit heb ik ook met ovulatie testers vastgesteld, en ik had in de avond heeeel veel pijn in mijn buik. Ze zeggen dat je moet rekenen met de kortste cyclus. Ik zit nu op de 27ste dag. Maar 2 dagen geleden begon ik slijm te verliezen beetje bruinig van kleur. Niet veel. Heb geen innestel bloeding gehad. Maar mijn menstruatie is nergens te bekennen. Mijn temperatuur blijft hoog. Heb wel steeds een gevoel in mijn onderbuik. Heb gister getest, negatief. Ook af en toe steken. Ook mijn borsten zijn veel gevoeliger, doen af en toe zeer, en ik voel soms steken daar. Vandaag ben ik ineens zo duizelig geworden, dat ik bijna van een trap afviel. Herkend iemand dit? Heeft iemand tips?
je kan beter rekenen met de langste cyclus..... als je dan test dan maak je een grotere kans op een + test.... het kan zijn dat je nu te vroeg getest hebt... gewoon nog een paar dagen afwachten (vaak is je ongi ongeveer 14 dagen na je eisprong... dus misschien wachten tot dag 29.... sterkte en ik duim voor je
sluit ik me helemaal bij aan! Altijd uitgaan van je langste cyclus van het afgelopen half jaar(als je al langer bezig bent)
Duizelig zijn heb ik ook heel erg gehad, maar bij mij was het waarschijnlijk last van de eisprong! Zwanger was ik in ieder geval niet! hihi zie banner Ik had echt alle klachten van zwanger zijn, maar ik denk dat ik die klachten dus ook heb als ik sprongetje heb, hoop dat het voor jou een zwangerschap betekent! Liefs Sophia
van mijn eisprong kan die duizeligheid niet zijn. Die heb ik 2 weken geleden gehad. Misschien is het wel een goed voorteken. Mijn borsten doen sinds vandaag ook heeeeeel zeer. kan ze niet aanraken. Tijd zal leren. cindy
ik was ook duizelig en dacht laat ik is testen en er kwamen meteen 2 strepen. dus hoop dat het bij jou het zelfde betekend maar je weet nooit. duim voor je. liefs chantal.
Ik had eergister een hele heftige. Dit had ik nog nooit gehad. Het werd bijna zwart voor mijn ogen. Toen kon ik me nog bijna vasthouden. daarna alleen hele lichte, dat je even dizzy bent. Heb gister heel veel last gehad van mijn buik. Heb vandaag weer een test gedaan. De testen die je kan kopen via deze site. Naar mijn idee was er een heel licht streepje te zien. Dus het zou best wel eens raak kunnen zijn. cindy
Leuk Chantal dat het bij jou een zwangerschap betekende. Ik was ervan overtuigd dat ik dat ook was! Helaas Ik heb het al sinds ik gestopt ben met de pil (juni), maar een aantal weken terug was het vreselijk heftig, ik werd er gewoon bang van! 2 1/2 week later werd ik ongesteld dus ik denk echt dat het een eitje was! Mijn cyclus was op dat moment 74 dgn. Nu ben ik weer 14 dgn verder en wordt weer duizelig, denk echt dat het daar mee te maken heeft. En hoop dus dat mijn cyclus goed is nu
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook last van duizelingen. Heel iritant. Al heel wat borden en kopjes gesneuveld tijdens de afwas! Erg vervelend. wederom kan het 2 kanten op. Symptoompjes zeggen mij niets meer. Alleen een positieve test geeft uitslag. Je kunt zoveel dingen voelen en inbeelden. Even met bijde benen op de grond blijven ook al is dat moeilijk. Succes in iedergeval en natuurlijk hoop ik voor je op een posi test! groetjes Lizzie.
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was, begon al aan mezelf te twjfelen! hihihi Jij ook veel succes. Liefs Sophia
Ik heb in het begin ook al die symptomen gehad door het stoppen met de pil. Duizelig, enorm pijnlijke borsten, misselijk...was bij mij echt ontpillen.