Nóg aan de pil maar 1 week te laat begonnen met strip

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door EssieErie, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EssieErie

EssieErie Lid

27 apr 2008
    37
    0
    0
    werkster
    we hebben een kindje van 22 maanden, we twijfelde afgelopen maand of we wel of niet wilde stoppen met de pil om voor de 2e te gaan.... Daardoor ben ik dus een week te laat begonnen met de pil, met de gedachten in mn achterhoofd 'als het dan zo is, heeft het zo moeten zijn'.... inmiddels zijn we erover uit dat we nog even willen wachten, althans mijn partner vooral.... Ik wil erg graag, maar respecteer zijn keus.

Nu moet ik nog 5 dg voor mn strip op is, ik heb al wel 2wk enorm veel slijm/afscheiding, en nu de laatste dagen onwijs zere borsten, vooral aan de zijkanten.... dus jullie mening? Kan het zo zijn???

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Het kan wel zo zijn.... pijnlijke borsten zijn wel echt een kwaaltje:D

3. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou kunnen, misschien door het late pil slikken toch een eisprong gehad. Ik zou gewoon afwachten en anders straks een testje er tegenaan slingeren ;)

Overigens merk ik wel, dat sinds ik gestopt ben met de pil, ik rond eisprong, en vlak voor m'n menstruatie ook last heb van m'n borsten, en hier is het nog niet 1x raak geweest ;) Dus dat wil niet altijd wat zeggen.

4. EssieErie

EssieErie Lid

27 apr 2008
    37
    0
    0
    werkster
    Thanks voor jullie reactie, mn laptop was kapot vandaar deze late reactie... Ben nu 4dg gestopt maar nog niks dus nog spannend! Maar voel nu verder weinig op die zere borsten na dan haha...

Deel Deze Pagina