hoi dames, mijn partner is gestopt met drinken ( hij dronk in het weekend een paar glaasje alcohol) toen wij zwanger wilde worden. wij hadden gelezen dat dit invloed op de zaadkwaliteit heeft. wij hebben een jongen en zouden graag een meisje willen (begrijp me niet verkeerd we zouden net zo blij zijn met een jongen). we maken hier al een tijdje grapjes over en mijn partner kwam vandaag thuis met een theorie. alle meisje die geboren zijn die wij kennen hebben de meestal papa of soms de mama gedronken in de tijd van bevruchting. nu was ik niet van plan om dat ook te doen, maar mijn vriend vond dat een goede reden om weer een glaasje alcohol te kunnen drinken. dus bij deze een poll. dit is natuurlijk allemaal voor de grap, maar ben wel benieuwd.
haha, leuke theorie! wij hebben 2 jongens en beiden keren heb ik niet gedronken rond de bevruchting en mn vriend niet/nauwelijks (niet helemaal lam iig)
ik zal ook stemmen, maar het zal jullie niet verbazen dat wij bij onze jongen ook geen alcohol hebben gedronken. hihi
Wij hebben ook een jongen.....en ook geen alcohol..want als mijn berekeningen kloppen...ben ik smorgensvroeg bevrucht op kerst..en nee geen champagne ontbijt
Onze zoon is verwekt tijdens een nacht waarin we allebei flink aangeschoten waren (het hing erom of je het aangeschoten of dronken moest noemen). 't Was in ieder geval errug gezellig geweest en we hebben er een errug gezellig jongetje aan overgehouden.
Mijn partner had alcohol op maar als ik terug reken, had ik ook toen me eisprong en hoogtepunt daarna dus dan hebben de jongetjes meer kans zeggen ze Dus aan mij heb je niet veel