gelacht kunnen beiinvloeden??

Discussion in 'Zwanger worden' started by koekie monster, May 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

het geslacht beiinvloeden??

1. wij hebben een meisje gekregen zonder dat ik/mijn partner alcohol op hebben tijdens de bevruchting

2. wij hebben een meisje gekregen en ik/mijn partner hebben alcohol op tijdens de bevruchting

3. wij hebben een jongen gekregen zonder dat ik/mijn partner alcohol op hebben tijdens de bevruchting

4. wij hebben een jongen gekregen en ik/mijn partner hebben alcohol op tijdens de bevruchting

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

#1 koekie monster, May 6, 2011
    Last edited by a moderator: May 6, 2011
    hoi dames,

mijn partner is gestopt met drinken ( hij dronk in het weekend een paar glaasje alcohol) toen wij zwanger wilde worden. wij hadden gelezen dat dit invloed op de zaadkwaliteit heeft.
    wij hebben een jongen en zouden graag een meisje willen (begrijp me niet verkeerd we zouden net zo blij zijn met een jongen). we maken hier al een tijdje grapjes over en mijn partner kwam vandaag thuis met een theorie. alle meisje die geboren zijn die wij kennen hebben de meestal papa of soms de mama gedronken in de tijd van bevruchting. nu was ik niet van plan om dat ook te doen, maar mijn vriend vond dat een goede reden om weer een glaasje alcohol te kunnen drinken. dus bij deze een poll. dit is natuurlijk allemaal voor de grap, maar ben wel benieuwd.

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, leuke theorie!
    wij hebben 2 jongens en beiden keren heb ik niet gedronken rond de bevruchting en mn vriend niet/nauwelijks (niet helemaal lam iig)

3. koekie monster

ik zal ook stemmen, maar het zal jullie niet verbazen dat wij bij onze jongen ook geen alcohol hebben gedronken. hihi

4. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Wij hebben ook een jongen.....en ook geen alcohol..want als mijn berekeningen kloppen...ben ik smorgensvroeg bevrucht op kerst..en nee geen champagne ontbijt:D

5. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Onze zoon is verwekt tijdens een nacht waarin we allebei flink aangeschoten waren :D (het hing erom of je het aangeschoten of dronken moest noemen). 't Was in ieder geval errug gezellig geweest en we hebben er een errug gezellig jongetje aan overgehouden.

6. koekie monster

goedemorgen dames,

we moeten er erg om lachen tot nu toe klopt de theorie goed. hihihi

7. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

Jul 5, 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    bij beide geen alkohol gehad...en een jongen en een meisje.....

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mijn partner had alcohol op maar als ik terug reken, had ik ook toen me eisprong en hoogtepunt daarna dus dan hebben de jongetjes meer kans zeggen ze ;)

Dus aan mij heb je niet veel

9. koekie monster

de meisjes blijven nog een beetje achter. hihi

groetjes

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

2 meiden en geen alcohol

Share This Page