Ah gelukkig! Vriendlief is net vrij van zn werk en moet voor mij eerst even langs de kv dus ik hoop maar dat ze hier ook zijn bijgevuld!!
Ja dat vroeg ik me ook af, Hier zijn ze na de laatste crisis weer normaal te verkrijgen. We kunnen niet meer zonder hihi en de kruitvat word slapend rijk zo hahaha
Vorige week lagen ze er hier nog niet. Ze zijn er een paar weken niet geweest. Heb ze toen bij de trekpleister gehaald, die zijn precies t zelfde (van dezeflde fabrikant).
Ow... ik had vorige week nog gehaald hierzo! Heb ze nooit gemist eigenlijk... Haha...! Maar... heb ze gelukkig nu niet meer nodig!
Ik heb deze testen ook in huis gehaald! Maar hebben jullie hier ervaringen mee? Zijn ze beter en waarom? Liefs Liefde is!
Jah.. dankjewel..! Moet het ook allemaal nog even door laten dringen hoor! Maar het begint te komen! @Liefde is Ik had testen van testjezelf.nu en die kv2v5 en tegelijk getest.. en de kv2v5 is de streep veeeeel duidelijker! Sochtends bij de testjezelf zag ik 1 miniscuul streepje.. smiddags bij de kv2v5 kon ik hem niet missen! gelijk nog 1 van testjezelf gedaan en dies veeeeel minder duidelijk! Blijft nu nog zo... testjezelf is nog steeds minder maar inmiddels ook niet meer te missen.. maar dan nog de kv2v5 is veeeel liever!!
Ik had die gehaald omdat ik er zoveel positieve ervaringen over gehoord had hier. Heb getest 1 dag na NOD en was onmiddellijk een hele duidelijk teststreep, je kon niet missen Ga ze als we voor een tweede gaan zeker opnieuw gebruiken. Met andere testen heb ik geen ervaring. @ beertje: Proficiat meid!!