Wij zitten in de 9e ronde en 12e maand. Cyclus lijkt stabiel te worden en de laatste 4 maanden hebben we via ovulatietesten een eirsprong gemeten en daarop 'gehandeld' Vandaag zijn via de doc enkele testen binnengekomen. Die waren positief, de kwaliteit bij mijn man was zelfs uitstekend. Waar in het proces kan het dan fout gaan? Er is een eisprong en er liggen genoeg legers klaar om aan te vallen Welke problemen kunnen er dan nog zijn? Dank je voor jullie hulp in de zoektocht naar een oplossing van ons (en anderen?) probleem Sarah
Je eileiders kunnen verkleefd zijn, in een erg geval. het kan ook gewoon stomme pech zijn hoor, het blijft een lucky shot dat zwanger worden!! Hebben jullie al een samenlevingstest gehad? Mss heb je vijandig baarmoederhalsslijm? Als je een positieve ovulatietest hebt kan het nog 48 uur duren voor je ei springt, mss te snel gestopt met klussen?
nee nog geen samenlevingstest, misschien volgt dat nog als we de ronde 9 en 10 voorbij zijn. Zijn er nog medicijnen om juist de 2-3 overgebleven potentiële problemen: innesteling- bevruchting- verkleving te verbeteren? Lucky shot hopen we maar op. Het blijft vervelend om iedere maand weer ongesteld te worden.
Er zijn geen medicijnen om bevruchting te verbeteren, innesteling ook niet..dat moet de natuur zelf doen. Verklevingen worden zo mogelijk operatief weg gehaald en anders volgt in vele gevallen een ivf traject. Normaal vruchtbare stellen doen er soms ook 15 rondes over om zwanger te worden. ik zou me nog niet teveel zorgen proberen te maken. Je bent nu in het oog van de gyn, en komt tijd komt raad. Succes met zwanger worden, hopelijk lukt het nog zonder hulp!
ja we zijn bij huisarts geweest nog niet gyn. We houden ons ook een beetje vast aan de onregelmatigheid van cyclus: 41-36-39-38-53-45-32-29- Ben benieuwd.. jij ook veel succes!!