Mijn vriend en ik zijn nu een tijdje bezig een kind te krijgen. Eind augustus ben ik normaal ongesteld geweest en we gingen de volgende ronde in. Eind september heb ik een test gedaan omdat 7 dagen over tijd was. Deze was negatief en ik ben weer ongesteld geworden. Deze keer duurde het maar 2 dagen en was erg licht. Sinds twee weken heb ik nu enorme krampen in mijn onderbuik, ben ik erg moe en lusteloos, een opgezette onderbuik en heb een beetje bruinverlies. Zou het toch kunnen dat ik zwanger ben? Kan ik dan het beste morgen een testje doen, of wachten op mijn NOD? Wie herkent dit?
Ik zou nog een testje doen. Je hoort het wel vaker dat vrouwen ongesteld worden ook al zijn ze zwanger. Dat vrouwenlichaam speelt gemene spelletjes van tijd tot tijd. Suc6 ik hoop het beste!
Lief van jullie! Ik denk dat ik toch morgen ga testen.. Dan weten we ook waar we aan toe zijn. Bedankt voor jullie berichtjes! Misschien is er toch iemand die dit herkent/ook gehad heeft?
Hallo Dames, Ik zou graag jullie advies willen hebben. 27 september ben ik voor het laatst ongesteld geweest. en heb op de dag voor en de dag van de eisprong onbeschermde seks gehad. Mijn vriend is 'voor het zingen de kerk uit gegaan' haha.. We hebben op dit moment een prachtige dochter van 3 en een tweede is zeker welkom alleen hebben we nog niet besloten om serieus aan de slag te gaan. Daarom ook gekozen om het wel onveilig te doen maar niet in mij klaar te komen. Ik heb na berekeningen op internet als het goed is vandaag mijn eisprong. Heb al 2 dagen links last onder in mijn buik. Zeurende pijn. Ik vraag me af of er iemand is die ervaring heeft met zwanger worden van alleen voorvocht en of dit uberhaupt wel mogelijik is. En bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een soort gelijke pijn gehad onder in mijn buik. Allen ben ik er misschien nu iets te veel mee bezig dat ik iets voel en dat het misschien schijn is. Graag zou ik jullie advies en tips willen. Liefs
Hallo Pip, Volgens mij kun je ook zwanger raken van het voorvocht. Zover ik weet zitten daar ook spermacellen in. De pijn kan ook van je eisprong komen, deze kun je voelen. Gewoon wachten op je NOD. Als je niet ongesteld wordt kun je altijd nog een testje doen! Groetjes