Wie kan me helpen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suuzie2, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    Hey meiden

ff een vraagje.. ik ben sinds augustus gestopt met de pil. Nou was mijn laatste menstruatie op 15-10-2011.
    Moet ik dan vandaag weer ongi worden? Of al eerder.

Mijn cyclus is dan wel erg lang 32 dagen.. :( Wel zijn we bezig met zwanger proberen te worden. Maar snap het zelf ff niet meer.

En heb ook af en toe steken in me vagina, en buikkramp..

Wie kan me helpen?
    XX

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou 32 dagen valt wel mee hoor. Moet je maar eens rondsnuffelen op het forum, er zijn dames die de 1e keer (en 2e) wel tot 100 dagen hebben moeten wachten op de ongi na het stoppen met de anticonceptie. Lang leve het ontpillen :(
    Sorry niet echt een opbeurende reactie, maar wel een constatering..

Oja en niets is onmogelijk, het kan zijn dat het meteen raak is al lijkt dat weinig voor te komen. Testen geeft duidelijkheid ;)

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Als je denkt dat je zwanger bent zou ik een testje doen, maar en cyclus van 32 dagen is niet lang hoor! Zeker niet omdat je net gestopt bent met de pil, zou er eerder blij mee zijn dan me er ongerust over maken.

4. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Hoi Suuzie, ik begrijp je onzekerheid, maar 32 dagen valt nog erg mee hoor. Ik hoop voor je dat je gauw ongesteld wordt, of zwanger bent natuurlijk. Als het wel langer duurt dan ben je natuurlijk altijd welkom om samen met ons te wachten in het topic Ontpillen aaargh(onder anticonceptie). Daar zijn meer meiden die net als wij wachten tot hun cyclus weer normaal wordt. Daar leggen we onze verschijnselen en vragen ook aan elkaar voor:)
    Succes!

Deel Deze Pagina