2e test lichter?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by chila, Apr 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hallo,

Vrijdag heb ik s middags een test gedaan en daarop was wel duidelijk een 2e streepje te zien. Hij staat hieronder in het forum. Maar nu heb ik vanochtend een test gedaan en die is wat lichter, al zie ik het streepje nog wel duidelijk. Wat betekend dit?

2. mandy2012

mandy2012 Actief lid

Mar 23, 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb jij de zelfde test gedaan of van een andere merk . ik zou anders morgen vroeg nog een keer testem kan best zijn dat de urine toch wat verdunt was met teveel drinken of zo de avond er voor . ik hoop voor je dat je ook een beetje zekerheid krijgt . liefs van mandy

3. willow23

willow23 Niet meer actief

had ik ook, op een gegevenmoment heb ik niet meer getest want je wordt er alleen maar onzeker van.
    ik ben nu over de twintig weken zwanger

groetjes willow

4. chila

chila Niet meer actief

Ik heb met dezelfde test getest. Ben een beetje bang dat het op een miskraam duid ofzo

5. mandy2012

mandy2012 Actief lid

Mar 23, 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    meid niet teveel over na denken hoe moeilijk het ook is kan met van alles temaken hebben . maar probeer positiv te blijfen . ik zou duimen voor je op een goede zwangerschap .

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    Meis, ik hoop voor je dat het niets zal betekenen.
    Doortesten maakt je alleen maar onzeker. Ik heb dat destijds ook gedaan en helaas betekende het voor mij geen goed nieuws.
    Ik hoop dat het voor jou anders mag zijn. Ik ga heel hard voor je duimen. Wellicht was je urine nu minder geconcentreerd?

7. chila

chila Niet meer actief

Dank jullie. Misschien verbeeld ik het me maar.

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    het kan zoveel verschillende dingen betekenen...
    Maar misschien kun je een foto plaatsen?

9. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Is weinig over te zeggen, je hcg schommelt nog heel erg in het begin. Bij mij was het helaas ook geen goed teken toen ik een lichtere test had, maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn. Heb je een foto van beide testjes onder elkaar? Hopelijk is dit een mooie plakbeeb.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Heb je ze ook op hetzelfde tijdstip met even donkere urine gedaan?

Dat kan in het begin al heel veel uitmaken.

Ik testte bij mijzelf in het begin ook 's middags donkerder dan 's morgens...

11. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Is de onderste van vandaag? Lijkt inderdaad wel ietsje lichter, maar dit hoeft natuurlijk geen slecht nieuws te betekenen. Misschien was je urine wat minder geconcentreerd. Hopelijk heb je snel een knaller!!

12. chila

chila Niet meer actief

Nee, de eerste heb ik later op de dag gedaan en de tweede bij het opstaan

13. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    morgen nog een test...bij mij was het foute boel maar hoop dat bij jou gewoon toeval is! good luck!

14. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik snap wel ddat je daar even van schrikt. Maar ik vind de 2e vlekkerig... dat kan ook een ander resultaat geven.
    gewoon morgen nog een keer testen (mijn testen zijn 's ochtends niet op zijn duidelijkst om eerlijk te zijn)

15. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    idd meid ochtenurine...

16. chila

chila Niet meer actief

Dag dames,

Ik heb zonet nog een test gedaan en deze was weer super duidelijk. Veel donkerder. Het lag dus waarschijnlijk gewoon aan dat ik 2e x in de ochtend heb getest. Ga nu gewoon lekker genieten!

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Goed om te horen meid! Geniet ervan!

18. chila

chila Niet meer actief

Dankjewel, jij ook!

19. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vind ze ongeveer even licht of donker, en sowieso duidelijk positief. :) Twee testen op dezelfde dag zegt niet zoveel denk ik. Maak jezelf niet te gek hoor! Mijn ervaring is dat testjes mooi donkerder worden als je om de dag test. Ik heb er heel wat doorheen gejaagd de eerste week :) bij beide zwangerschappen.

Share This Page