hallo lieve mensen.. ik ben dus zwanger het enige probleem is... ik weet niet hoever ik ben!?... ik heb een test gehaald en hier kwam een 3+ uit dus 5 weken over langer... nu lag ik vanacht op me buik en voelde iets in me buik bewegen het was iets van een plopje ofzo mijn vriend heeft vanavond zijn hoofd op me buik gelegd ( ook deze is wat gegroeid ) en voelde ook wat... net of er iets tegen me buik aan drukte zo vertaald hij het gelukkig heb ik morgen een afspraak met de dokter....en dan verder kijken met hoe ver ik ben enzo maar wie van jullie kan er NU ongeveer schatten hoe ver ik ben!?
Die van clearbleu werkt op het hoeveelheid hcg dus zegt niks over de duur van de zwangerschap. Het kunnen idd je darmen zijn, die rommelde bij mij ook veel Gefeliciteerd in ieder geval
Ik had ook en heb nog steeds veel plopjes in men buik. dat zijn je darmen die ruimte maken voor je baby heb ik begrepen
ook ik had last van mijn darmen in t begin en eigenlijk nu nog terwijl ik vandaag 27 weken zwanger ben