Ik heb op 30 juni terugplaatsing gehad van een embryo maar ik heb 7 dagen later eens een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Vandaag 11 juli heb ik nogmaals een test gedaan en weer negatief vrijdag de 13e moet ik een bloedtest laten doen In het begin voelde ik mij misselijk enzo en deze week had ik wat buikpijn. De dokter zegt da ik me nog geen zorgen moet maken (ik heb die maandag gebeld). Zou ik nog zwanger kunnen zijn.? Ik hoop het zo ik ben bang om slecht nieuws te verwachten, want ik keek er zo naar uit maar iedereen zegt dat ik positief moet blijven groetjes
hoi ik snap dat het spannend voor je is. Maar eigenlijk is het nog te vroeg om een urine test te doen, dat kan vanaf 14 dagen na de terugplaatsing. Je kunt ook de bloedtest afwachten, die is heel nauwkeurig. Houd de moed erin, je hebt zeker kans dat het goed zal zijn. Het is en blijft altijd spannend en onzeker nu. Mirjam
dus er is helemaal geen reden tot paniek ook al is de zwangerschapstest negatief...? Amai... kheb er nu een beter gevoel doordat u da zei... -) de terugplaatsing was 30 juni en ik moet morgen bloedafname doen... dus U denkt dat alles oke is? Ik heb mij bang en onzeker zitten maken door wa iedereen schrijft op de forums denk ik.. Eigenlijk staat overal geschreven 14 a 15 dagen wachten tot bloedname... maar iedereen begint al precies eerder met testen.. das wel spijtig.
Hallo, Dat is balen! Dan zal menstruatie snel komen waarschijnlijk. Blijft deze weg, test dan nogmaals. Groetjes Ineke