Vraagje mijn mannetje is nu 18 weken 7 weken te vroeg geboren nog geen 6 kilo. Hij krijgt nu 5x 150/5. De afgelopen dagen komt hij eind van de middag / avond voor een extra flesje van ongeveer 50 Hij heeft dus tekort en wil zijn flessen groter maken. Voor de laatste fles moeten we hem wel wakker maken na dat extra kleine flesje zou ik dan nu naar 4 flessen kunnen gaan van 180 of op 5 blijven en 2 of 3 flessen vergroten?
Ja ik zou de flessen langzamerhand vergroten naar 180/6. De eerste en laatste een 180/6 van maken in het begin. Daarna langzaam alle flessen 180/6. Wat zijn de voedingstijden? Misschien dat je de flessen kan verschuiven zodat je het laatste flesje alsnog kan geven..
De flestijden zijn ongeveer 7;30 11;00 15;00 17;00 18;00 met deze komt hij vaak eerder of wil wat extra Laatste moet ik hem wakker maken tussen 21;00 en 22;00 Denk dat ik dan de vierde fles ga verhogen of zal ik de tweede ook al verhogen ?
Je kan ook. Gewoon die ene laaste fles eerder geven als hij erom komt en dan kan je alsnog die laatste fles geven maar dan eerder