Blegh ik heb zooooo geen zin om te koken Ben zo moe na een week lang flink in de verbouwing gezeten te heben Ben echt in staat om zo naar de friet kraam te rennen whaha Maar morgen eten we al frietjes ... Zal ik me dan maar een schop onder me reet geven
eet je brood of haal je een blik soep, bak een ei, kant en klare maaltijd bij de supermarkt of een pizza, simpel en heeeeeeeel snel klaar! Maak het jezelf niet te moeilijk.
Denk aan iets wat je heeeel lekker vindt, loop naar den supermarkt en haal alles voor dat gerecht in huis.
Oew zelf een broodje hamburger maken is ook zo lekker, gehakt met hamburgerkruiden, sla, gebakken uitjes en eitje, myum!!
Hahaha ben blij dat ik niet de enigste ben Maar de aardappels staan op het vuur Het vlees in de pan en de Wibos ook Maar dat broodje hamburger oh my god!!! Heb dr zin in ..
Gister al patatjes gegeten maar mn zoontje was in de auto in slaap gevallen op de terugweg. Nu wou hij vandaag patatjes eten maar heb toch maar netjes de stampot andijvie aan staan. Terwijl ik best wel zin had in een frietje
Ik heb mijn man zover gekregen dan hij vandaag EN morgen voor me kookt. hij staat nu al lekker in de keuken maar ik twijfel er wel aan of hij morgen ook echt gaat koken...
Wij hebben sinds kort een steamkoker. Groente erin geflikkerd, vlees erbij (tartaar in ons geval) aardappeltjes erbij. Opdraaien en wachten tot hij ping zegt! Heerlijk gegeten en in de tussentijd wat geïnternet.
Net even langs de chinees gegaan. Kunnen we morgen mooi weer van eten. En anders kookt mijn man altijd in het weekend. Dus nog lekker makkelijk voor me.
Ik heb op zaterdag ook nooit zin, na al die boodschappen. Hou niet echt van afhaal of kant en klaar dus zorg altijd dat we iets simpels eten, zoals vanavond gebakken zalm met sla en brood. Op zondag kook ik juist altijd uitgebreider (maak vaak ook iets van zelfgebakken broodjes voor de lunch), we hebben toch niet veel beters te doen op zondag maar goed ik vind koken sowieso leuk, dat helpt wel.
Haha hier is het dus andersom, de pizza zit er al in Morgen komen er ook mensen eten dus is patat nog makkelijker natuurlijk
ow nee ik kook wel graag. alleen aardappels, groente vlees vind ik geen flikker aan. vandaag een heerlijke verse lasagna gemaakt en eigenlijk zo klaar. en tot de laatste kruimel alles op hihi