Was dit mijn eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linana, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

2-9 ben ik gestopt met mijn pil en heb geen onttrekkingsbloeding gehad, maar nu voelde ik gisteren een stekende pijn linksonder mijn buik.
    Niet constant, maar af en toe een stekende/zeurende pijn.

Kan dit een eisprong geweest zijn? Ik heb geen idee wat ik me bij zoiets moet voorstellen om dit voelen namelijk....
    Al met al duurde de "pijn" een half uurtje. Het kwam echt af en toe opzetten ;)

Iemand?

2. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Ik heb mijn ei-sprong nog nooit gevoeld. Dus geen idee hoe dat voelt. Als je je lichaam wilt leren kennen zonder het testen met ovulatie testen. Schrijf je kwaaltjes die je merkt op, dan kan je later kijken waar het mogelijk mee t maken heeft gehad. Als ju nu over ongeveer 14 dagen ongi wordt, dan zou het dus kunnen zijn dat het je ei-sprong is geweest. Je kunt ook je afscheiding in de gaten houden, die veranderd ook gedurende je cyclus(ik doe dat en het lijkt nu elke keer aardig te kloppen)

3. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Wat gek dat je geen onttrekkingsbloeding hebt gehad? Dat lijkt me wel de bedoeling toch? Miss ben je al zwanger..??
    Ik heb wel altijd last van mn naderende eisprong (groeien vd follikels) vaak wel n week lang, beide eierstokken geven dan n stekende pijn en op t eind overheerst 1 vd 2 eierstokken met n trekkende pijn. Wat meiske28 ook zegt, cervixslijm in de gaten houden, als dat overvloedig is en wanneer je er draden van kan trekken dan zit je tegen je eisprong aan. Succes!!

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik ben nog niet zwanger, want had er al een test aan gewaagd vanwege die bloeding die niet kwam.
    Ik heb een handige app waar ik van alles in noteer :D
    Zal dit er ook maar bij zetten.

Wat betreft de afscheiding controleren zal ik daar nu nog niet veel mee opschieten, aangezien ik er nu meer last van heb na het stoppen met de pil dan eerst....;)

5. Linana

Linana Niet meer actief

Vandaag weer een aantal keer die vreemde steken gevoeld linksonder...
    Blijf het maar raar vinden dat vrouwelijk lijf ;):D

Deel Deze Pagina