pfff snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noa81, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hoi

Ik wil het even van me afschrijven. Het volgende spookt al een week in mijn hoofd. Ik heb een onregelmatige cyclus. De laatste 3 waren 34 dagen, 46 dagen en 38 dagen. Ik slik de pil al jaren niet meer dus ik ben niet aan het ontpillen. Vandaag is dag 41 van mijn cyclus. Ik heb vanmorgen een een zwangerschapstest gedaan en deze was (wat ik al dacht) negatief. Ik denk dat ik woensdag 28-8 (precies 2 weken geleden) mijn eisprong heb gevoeld. Ik heb het eerder gevoeld en heb dit in een agenda bijgehouden en idd na 14 dagen werd ik ongesteld.
    Nu heb ik al een meer dan een week enorme last van een opgeblazen gevoel. Mijn broek zit gewoon niet lekker, met vlagen beetje misselijk als ik gegeten heb en heb al een week last van zo'n weeïg menstruatie gevoel.
    Vandaag voel ik me ook emotioneel. Al deze klachten kunnen gewoon van de aankomende menstruatie kunnen zijn. En deze verwacht ik ook. Ik baal alleen omdat ik hoopte dat ik mijn eisprong ook echt kon voelen. Als ik namelijk inderdaad kan voelen wordt het iets duidelijker voor ons wanneer we kunnen testen. Ik vind het echt heel vervelend om wekenlang met een hoopvol gevoel rond te lopen en steeds van die negatieve in handen te hebben. Ik had dus gedacht of vandaag heb ik een positieve test of ik ben ongesteld geworden...maar beide niet dus.
    Morgen nog maar even afwachten en anders zat ik dus helemaal naast met mijn eisprong gevoel. Dan gaan we weer de volgende lange cyclus tegemoet en waarschijnlijk eind oktober pas weer volgende moment. Ben een beetje somber dus vandaag. Mijn man zegt ook dat het allemaal goed komt en dat weet ik ook. Het is vandaag gewoon een beetje een bleeeh dag :)

Als jullie nog adviezen hebben dan hoor ik het graag!

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hoi Noa,

wat ontzettend vervelend die onzekerheid. ik heb ook eens zoiets gehad en toen werd ik toch "gewoon" ongesteld. het lijf kan soms zijn eigen plan trekken.
    leef met je mee! (sorry, verder geen adviezen :()

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik lees net je reactie in mijn topic, vervelend is dit he!
    Mijn cyclus is helaas ook onregelmatig, zit inmiddels alweer op dag 44. Ik heb een paar keer kortere cyclussen gehad met Etos zwanger worden capsules. Aangezien ik er niet zwanger mee ben geworden, ben ik er ook weer mee gestopt. Probeer het nu zonder al die dingen.
    Jij ook succes!

4. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. We gaan ook op de gewone manier verder. Gezien de cycli van de afgelopen keren denk ik dat ik binnen een week wel ongesteld zal worden. We zullen zien.
    Jeetje Nijntje. Je hebt ook al heel wat teleurstellingen gehad zie ik. Sterkte en ook veel geluk!

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames ik heb ook een onregelmatige cyclus gehad en toen ben ik holisan shatavari gaan gebruiken en mijn cyclus was net als de maand ervoor precies op de dag af en ik ben zwanger geraakt die maand

6. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hoi Sunshine. Wat is dat precies?? Holisan Shatavari? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Als het helpt wil ik dat best proberen. Vind die onregelmatige cyclus geen probleem (en zelfs fijn) als ik NIET probeer zwanger te raken, want dan heb ik minder vaak mijn menstruatie....MAAR als ik zwanger wil worden dan duurt het me allemaal veel te lang :-D

Ben nog niet ongesteld geworden...
    Misschien dat de innesteling langer duurde (maar die kans lijkt me heel klein) of ik heb gewoon een super lange cyclus deze maand..dag 42 vandaag en nog niets.

Dus ik hoor graag van je waar ik dat kan kopen!
    Thanks

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hoi Noa, Ik zou zeggen begin sowieso met temperaturen, hieraan kan je duidelijk zien wanneer je ongesteld wordt en wanneer je je eisprong hebt.
    Te horen aan je onregelmatige cycli heb je misschien pcos, wist je dat? Misschien is het handig ermee naar de dokter te gaan, die kan je doorsturen voor medicatie die je cyclus regelt waardoor deze korter wordt.
    Of je kan net als hierboven met shatavari beginnen, want daar zijn ook heel veel vrouwen tevreden mee.

Ik moet heel erg zeggen dat ik als pcos-patient wel vaker de zogenaamde ervaring krijg een eisprong te hebben. De zeurende stekende pijn van onder, helaas gaat dat gevoel zelden of nooit gepaard met een eisprong of een menstruatie, wat het wel is weet ik niet.
    Als je nog wat wil weten kan je ook even pmen

8. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hoi bedankt voor je berichtje.
    Nee, ik ken pcos niet. Bij mijn andere zwangerschappen had ik niet vaak een eisprong maar hij was er wel. Bij beide keren (toen we besloten hadden ervoor te gaan) was het raak bij de eerst volgende eisprong...(ondanks mijn onregelmatige cyclus). Dus dat was heel fijn en bijzonder.
    Deze maand ook mijn temperatuur bijgehouden. Hij was eerst steeds 36.5 en 36.6 en nu al meer dan een week 37.0 - 37.1..Dus ook dat is een beetje apart toch... Ik had verwacht dat hij nu weer zou zakken, maar waarschijnlijk gebeurd dat later deze week of volgende week ofzo.
    Ik moet gewoon afwachten.
    ik ben al gezegend met twee super lieve en gezonde kinderen dus ik mag echt niet klagen!!:)

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Shatavari is op natuur basis en capsules die je 2x per dag moet nemen bevorderd de vruchtbaarheid en maakt je cyclus regelmatiger

10. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik snap jouw frustratie ! Is er een medische reden waarom je cyclussen zo lang duren?

Deel Deze Pagina