Hallo, Zit 4 dpo en nu heb ik wit/cremig slijm. Dit is klevering en ondoorzichtig. Op het wc-papiertje ziet het er gelig uit. (Sorry voor de onsmakelijkheid op de maandagochten). Nu las ik ergens het volgende: Waneer vanaf dag vier na de Piek (eisprong) enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk klevering zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Klopt dit altijd? Nu las ik ook bij sommige dat zij dit ook hebben gehad en wel zwanger zijn. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje geruststellen. Of misschien ook niet natuurlijk . Zelf denk ik niet dat het raak is, maar ik hoop het natuurlijk wel.
Ik had de ochtend na mijn eisprong meteen wit dik ondoorzichtig slijm. Om eerlijk te zijn weet ik niet of dat wat zegt.... Diezelfde middag had ik rood bloedverlies. Nu 6 dagen later nog steeds last van bloedverlies wat overigens wat ruikt.
Mami, je stelt me weer een beetje gerust! Was het ook ondoorzichtig bij jou?? En gelig op het wcpapiertje? Tis meer wit/ licht cremig als ik het rechtstreeks uit mn vagina haal (sorry nogmaals haha)! Had jij een innestelingsbloeding? Dat krijg je niet altijd toch? Voel wel allemaal kleine steekjes in mn baarmoeder! Niet heel de tijd, maar zo afentoe!
Klopt dat had ik ook. Gelig op wc papier en zelfs in mn broekje! 2 dagen heb ik dat gehad daarna werd mn afscheidig dun en wit soms veel soms bijna niks. En nee geen innestel bloeding gehad
Dat slijm is een reactie van je lichaam op progesteron. Als het eitje niet bevrucht is, dan is hij al lang dood op 4dpo dus het wil echt helemaal niets zeggen!
Dus het kan nog beide kanten op! Flora, jij hebt al een hele weg afgelegd! Heel veel sterkte en hopelijk mag je snel een wondertje in je buik dragen!
Thanks voor jullie antwoorden. We zullen zien volgende week. Zie dat jij een moeilijke tijd achter de rug heb babyd. Waarschijnlijk nog. Sterkte.
Hier ook nog even bevestiging van dat dat niet klopt Ik dacht dat vroeger ook altijd, gelig slijm en oh dan is het niet raak, tot ik gelig slijm had en het toch wel raak was, en ook die andere 3x dat ik zwanger was. Je kunt dus gerust hoop blijven houden hoor
Thanks! Zie dat jij al een lange en moeilijke weg achter de rug hebt! Krijg tranen in mn ogen als ik dat lees! Hoop dat jij snel een wondertje in je armen mag houden! Sterkte!
Bedankt het mag nu idd wel een keer gaan gebeuren ja Jij ook veel succes, hopelijk snel twee mooie roze strepen!!
Met dat dun en wit, bedoel je daarmee dat het glibberig is met witte stukjes/vlokken? Heb nu beetje doorzichtig, met wat wit erdoorheen! Heb vanaf gister ook lichte menstruatiekrampen! Wel erg vroeg, 9 dagen voor nod! Probeer er niet teveel op te letten, maar is soms erg moeilijk! Hoop en bid dat er iets moois in mijn buik aan de gang is!
Even een kleine update! Ook hier blijkt er sprake te zijn van een zwangerschap! Donderdag getest! Het besef begint nu ook een beetje te komen