Kan dit? 3 dpo misselijk..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wishfull2014, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0
    Hallo meiden,

Afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad, nu ben ik gisteravond vanuit het niets ontzettend misselijk geworden en dat resulteerde in overgeven.. Vandaag niet meer zo erg misselijk geweest, vanochtend nog een klein beetje..

Nu vraag ik me af, zou dat al kunnen te maken hebben met een zwangerschap? Kan natuurlijk ook gewoon iets van een griepje of iets dergelijks zijn.. Het is dat mijn man zojuist zei; ben je niet zwanger? Vandaar nu mijn vraag, bij mijn weten komt dat pas (als het komt) opzetten als de innesteling heeft plaatsgevonden..

Hoop dat iemand antwoord voor me heeft!

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    In principe kan je alleen symptomen krijgen na de innesteling ja..
    Er heersen wel een soort vage griepjes, 1 dag misselijk en overgeven en daarna weer over. (hier allemaal last van gehad)
    Maar wie weet he :D

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat kan niet. Misselijk word je van hcg en dat maak je pas aan als je wat verder bent. Hopelijk is het deze maand raak, succes!

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja dat kan wel want je kunt ook misselijk worden van het progesteron.
    Dat heb ik namelijk ook!

5. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0
    Thanks meiden! Zal zowiezo moeten afwachten, was alleen ff nieuwsgierig of dat vaker voorkomt..

6. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet gebruikelijk maar zeker niet onmogelijk om zo kort na de eisprong al wat te merken.
    Bij mijn tweede op dag 15 een eisprong gehad (voel m duidelijk)
    vanaf dag 19 had ik ontzettend last van maagzuur. Uiteindelijk op dag 23 al licht positief getest.

Waarschijnlijk een vroege innesteling en snel stijgend hcg.
    Bij mijn eerste en derde zwangerschap had ik dit trouwens niet, pas na 6 weken wat maagzuur en misselijkheid.

7. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    hoi allemaal,

zo te merken is ieder vrouw toch anders.
    mijn beleving is als volgende,
    vorige week 7 nov eisprong gehad. zaterdagavond 9 nov steken in de onderbuik. vanaf zondag steken in de onderbuik en linker lies, gevoelige borsten, heel moe. naar mate de week verstrijkt zijn de volgende klachten erbij gekomen. zeurende onderrug, lichtjes in mijn hoofd, duizelig, niet mijzelf, rommelende onderbuik, hoofdpijn, steken in de borst en wat meer afscheiding.
    ik mag nog een week wachten en dat zal een lange week worden ook.

mijn vorige zwangerschap kwam ik pas achter na 8 weken en dat zonder kwaaltjes.

Deel Deze Pagina