Heb ook verder nergens last van deze keer Normaal voor m'n menstruatie last van m'n buik en benen nu niks! Ben benieuwd! @ nephthys, nee ben al langere tijd gestopt met de pil meer dan een jaar
Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen heb. Ik ben nu ook 2 dagen overtijd, en alleen maar vage lijntjes, en dit keer heb ik nergens last van.
Spannend zeg! Ga er maar vanuit dat ze positief zijn.. Vage lijn is ook een lijn toch. Had rond half 7 ook weer beetje roze bij t afvegen Echt k*t die onzekerheid,, hoop echt dat deze keer raak is
Dat is vervelend inderdaad. Maar had je misschien beter er even bij kunnen zeggen dat het om privéberichten gaat. Nu leek het alsof je reageert op de reacties die je in je topic hebt gekregen. Maar raar hoor dat mensen dan de moeite nemen om je privé te contacten om je vervelende berichten te sturen.
nog steeds geen menstruatie!! dag 40.. 8 dagen overtijd dus.. heb in totaal 3x beetje roze gehad met afvegen
Als ik jou was zou ik even langs mijn huisarts gaan. Ik hoop voor jou dat hij/zij dan even een bloedtest wil doen. Wat frustrerend dit! Ik hoop op een positieve afloop van dit topic voor jou!
Heb je inmiddels al nog een keer getest? Als je zwanger bent is er best een kans dat je nu een licht streepje hebt! Bloedprikken kun je natuurlijk altijd proberen, maar helaas doen huisartsen dat tegenwoordig niet meer zo snel door alle bezuinigingen. Vaak moet je minstens een maand of meer over tijd zijn, willen ze je helpen. Maar misschien heb jij een hele behulpzame huisarts! Spannend!
ja denk dat ik even mijn arts waar ik onder controle ben in het ziekenhuis bel hierover. mijn HA is maar n domme ezel die zegt met alles wacht maar af dus aan die heb ik ook niks
heb intussen 5 testen gedaan allemaal niets. weet niet of mij medicatie daar invloed op kan hebben namelijk. ik gebruik al vanaf 8 maanden oud thyrax voor mijn schildklier.
Pffff, wat jammer zeg . Thyrax heeft hier volgens mij geen enkele invloed op. Ik slik het zelf ook al heel lang. Er zijn sowieso maar heel weinig medicijnen die er wel invloed op hebben. Zo uit mn hoofd kan ik alleen pregnyl en ovitrelle bedenken.
Thyrax kan hier zeker mee te maken hebben! Zeker als je niet goed ingesteld bent! Ik zou zeker even contact zoeken met je arts en dan voor de zekerheid je schiltklierfunctie na laten kijken! Blijkt als je niet goed ingesteld bent je "verminderd vruchtbaar" kan zijn en daardoor kan ook je menstruatie weg blijven heb het zelf ook gehad! Wanneer er sprake is van een hypo- of hyperthyreoide (te langzaam of te snelwerkende schildklier) is bevruchting moeilijk en soms zelfs onmogelijk. Meestal is bij een te traagwerkende schildklier de menstruatiecyclus verstoord. Soms is er zelfs geen eisprong
Misschien heb ik de vraag verkeerd begrepen, maar volgens mij vraagt TS of Thyrax de betrouwbaarheid van een zw test kan beïnvloeden (dat ie niet zwanger zegt, terwijl je dat wel bent) en niet of het je vruchtbaarheid kan beïnvloeden. Dat laatste is een onomstreden feit (en nou juist precies de reden dat ik Thyrax slik ), maar dat eerste is volgens mij juist niet waar!