Hoi dames, Eerste ronde voor mij. Nog even wennen. Vorige ronde met ovulatietesten gewerkt, maar dat werkte niet voor mij (juist veel onduidelijkheid daardoor). Nu had ik gisteren een dip en vandaag ineens een uitschieter. Zou dan gisteren mijn eisprong geweest zijn? Of zegt het nog helemaal niets? Ik hoop namelijk dat 't 'm nog niet geweest is, want door omstandigheden hebben we niet geklust de afgelopen week.. Zou 'm ook nog niet verwachten, want vorige maand een cyclus van 44 met een ei op dag 32. Ik zit nu pas op dag 11, geloof ik. Ben wel sinds mijn ongi deze ronde begonnen met teunisbloemolie (1x per dag 2 capsules). Hebben jullie enig idee?
Het lijkt me wel wat vroeg op dag 10 ovulatie, zeker als ik kijk naar de lengte van je vorige cyclussen. Maar officieel kun je pas 3 dagen na een eisprong dit bevestigen, want de temp moet minstens 3 dagen met 0,2 graad gestegen zijn.
Ja, zal sowieso inderdaad afwachten zijn. Ik hoop dat 't niet mijn eisprong is, want dan kan ik het vergeten deze ronde. Het lijkt me ook wel gek, gezien de lengtes van de vorige rondes. Ik gebruik nu alleen wel teunisbloemolie en ik weet niet wat dat voor effect heeft nu op mijn cyclus. Afwachten...