wanneer gaf cb digital bij jullie 'zwanger' aan?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sita90, Apr 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sita90

sita90 Niet meer actief

Wanneer gaf de cb digital bij jullie positief aan? Hoe donker was jou teststreepje? Ik twijfel wanneer ik de cb wil doen.. ik heb best al een duidelijk streepje op mijn kv vind ik zelf. Maar ik ben bang dat de cb nog negatief aangeeft. Willen jullie je testje showen waarbij cb positief aangaf?
    Ik twijfel of ik hem morgen doe, of donderdag. Donderdag ben ik vrij, kan ik er langer van genieten...:p

2 foto's bijgevoegd, dit is de test van vanochtend:D:D

Attached Files:

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Als ik de testjes van je bekijk, zou ik het zeker nog niet doen en wachten op een duidelijker streepje, dus idd misschien donderdag? Zonde van je geld ook anders...

3. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

3 dagen voor NOD met een tuurstreepje testte ik al met CB en gaf hij zwanger 1-2 aan.

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Dankjewel, ja zou hij nog negatief aangeven denk je? Is anders inderdaad ook zonde geld. Alhoewel ik er nog een in huis heb maar toch. Ik wil heel graag 'zwanger' zien staan:D:D:D

5. sita90

sita90 Niet meer actief

Ohh echt waar? Ik testte met een tuurstreepje negatief met cb. Ik vind mijn testje geen tuurstreep meer nu:p:D Daarom vroeg ik het me af, mmm.. moeilijk moeilijk;)

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zie hier de mijne..
    Maar ook dit zegt niks qua weken, want ben toch een week terug gezet..
    Het ziekenhuis gaf ook aan dat zij geen fan zijn van deze testen..

7. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Als ik jou was zou ik nog een paar dagen wachten. Mijn test zag er ongeveer zo uit als de jouwe en toen testte ik met de CB nog negatief. Paar dagen later wel positief.

8. sita90

sita90 Niet meer actief

mooie testen dames! super! bedankt voor jullie reacties!

Oke, ik wacht dus nog tot donderdag en dan doe ik de cb:D zo spannend:D:D

9. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

Feb 19, 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Wachten duurt lang he! ;) Maar inderdaad nog een paar dagen wachten, heb je kans dat je het beter ziet. Kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg heeft aangemaakt om donkere streep te laten verschijnen.

10. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

DSC_0270.jpg

DSC_0294.jpg

Tussen de testen zat 1 dag..

11. sita90

sita90 Niet meer actief

Wachten duurt inderdaal lang!!!

Wow, had jij met zo'n test al een positieve cb:$ misschien dat op dat je hcg aan het verdubbelen was en als je die dag ook een andere test gedaan had je een duidelijke streep kreeg?

Het lijkt me zo geweldig om zo'n positieve cb in handen te hebben:):D

12. Niandra

Niandra Actief lid

Sep 19, 2013
    311
    1
    16
    Hier die van mij... op dezelfde dag gedaan.

Het is idd geweldig om 'zwanger' te zien staan in het schermpje :D zou ook nog heel even geduld hebben!

Attached Files:

13. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hij hoeft niet echt donker te zijn om een positieve CB te hebben hoor. Kijk maar:

Attached Files:

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik had een digitale van cb met alleen zwanger/net zwanger. Die zijn minder gevoelig als deze met weekaanduiding. Ik testte daarmee al positief toen de kv test heel licht positief testte. Was ik nog verbaasd over omdat kv testen erg gevoelig zijn.

15. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    de kv test is van 1 dag na nod en de cd van 2 dagen na nod..
    ik vind je streepje nog niet zo duidelijk dus zou nog even wachten tot ze duidelijker worden! is je nod al geweest?

Attached Files:

16. stamperke

stamperke Actief lid

Jun 28, 2010
    391
    0
    16
  17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    1,421
    1
    38
    Randstad
    Ik had een net iets duidelijker testje dan jij. In de ochtend was cb nog negatief. In de avond (expres minder gedronken) was ie positief!

18. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,036
    158
    63
    Bij mij ongeveer net als jij had geen geduld om te wachten wilde het zien staan op de CB :D 4 dagen voor NOD

Attached Files:

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou bij de volgende test die je doet, want die ga je vast wel doen :D kijken wat het streepje doet.

Zie je het streepje weer zo goed of zelfs duidelijker zou ik met dezelfde urine de cb doen.

De cb is best gevoelig....;)

20. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand

Share This Page