Ik heb bij prenatal hele leuke footies (enkelsokjes) voor mijn dochtertje gekocht. Nu wilde ik er meer hebben want de rest past allemaal niet meer. En ze zijn op, al weken wacht ik erop maar ze kome steeds niet binnen. Ik ben overal geweest en kan nergens enkelsokjes vinden voor mijn dochtertje. Zelfs online gekeken maar ook daar nergens te vinden of grote maten. Ja bij prental online staan witte maar de verzendkosten zijn duurder als de sokjes zelfs dat is natuurlijk ook onzin. Weet iemand waar ik nog kan kijken voor sokjes........
Een afgebrande Zeeman da's niet goed. Maar inderdaad bij de Action hebben ze ze, en ik heb laatst voor onze dame bij de Schoenenreus goede witte enkelsokjes gehaald, zijn erg goed van kwaliteit en kostten bijna niets. Misschien c&a of hema anders?
Hema heeft er maar die passen niet. Is of maat 12-18 maanden die zijn veel te klein of vanaf maat 23 en die zijn veel te groot. Ik ga eens bij action, zeeman, ca, hm? Ect kijken bedankt voor meedenken.
Twee kan ik er niet bedenken in de buurt maar in Venlo is er wel nog een. Waar is die andere dan nog? Oooo wacht in Blerick toch?