Hoeveel dagen na innestelingsbloeding testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miertje84, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Hoi,

Ik dacht dat ik donderdagochtend ongesteld was geworden. Braaf op dag 30. Alleen s ochtends wat bruin verlies met heel klein beetje rood. Middag en avond niks meer. Dus het zou m'n innesteling kunnen zijm. Vorige cyclus was 36 dagen.

Hoeveel dagen na innestelingsbloeding kan ik testen ongeveer?

Ben erg emo en moe. Pijnlijke borsten. Maar ik weet (ook uit ervaring) dat je lichaam je ook mega voor de gek kan houden. Haha.

Wat denken jullie?

2. Moess

Moess Niet meer actief

Ik zou nog even wachten tot je de 36 dagen gepasseerd bent. Misschien is deze cyclus ook wel langer. Weet je dmv testen of tempen wanneer je eisprong geweest is?

3. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Wachten is beter maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan 😏 Ik denk dat ik in jouw situatie al een test zou doen en als die negatief is, na een week weer. Mits je niet ongesteld wordt...
    Want als je cyclus 30 dagen zou zijn, zou je bloeding van donderdag iets onschuldigs kunnen zijn en kun je al positief testen...
    Succes en laat je het even weten?

4. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ik temp niet en gebruik geen ovu testen. Aan de hand van mijn slijm weet ik ongv wanneer m'n ei is geweest. Tot nu toe altijd goed gezeten daarmee. Dus een innestelingsbloeding zou heel goed kunnen afgelopen donderdag.

Maar ik weet ook dat je lichaam je voor de gek kan houden. Ik heb nooit een tussentijdse bloeding gehad een week voordat ik ongesteld zou moeten worden. Mijn nod zou as donderdag zijn. Ik wil dinsdag testen. En anders 3 dagen later weer.

Haha als ik t volhou om te wachten met testen :p;)

5. Moess

Moess Niet meer actief

Succes met wachten, ik weet hoe moeilijk dat is !

6. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Dank je wel!

Ik zie je banner... Ik ga duimen voor je dat je snel zwanger bent!

7. Moess

Moess Niet meer actief

Jup, ik hoop het ook :)

Deel Deze Pagina