Ik weet dat ik gewoon de dagen moet afwachten maar wat denken jullie van mijn testen? Dit is van mijn laatste cryo van mijn derde ivf poging. Ik had eigenlijk de hoop al op gegeven en geaccepteerd dat ik nooit moeder zou gaan worden. De eerste test is van 5 dagen na de terugplaatsing en dus 10 dpo en die andere test is van vanmorgen.
Ik zie een streep... Dus ben voorzichtig positief Die je al gedaan hebt lijkt donkerder maar dit komt door het indrogen. Hopelijk lopen ze mooi op!
Ja die van gisteren is donkerder opgedroogd. Gisteren toen ik hem net gedaan had moest ik ook echt bij het raam in het licht gaan kijken. Bij die vanmorgen hoefde dat niet en zag ik hem zo al staan 😁
Ik zie zonder te turen een lichtstreepje. Ik ben voorzichtig positief! Ik hoop het ontzettend voor je .
Wat hoop ik dit voor jou meis! Is dit je allerlaatste poging?? Ik zie een streepje, maar vind m wel dun. Ik zou morgen nogmaals testen, en gewoon door blijven testen. Voel je je anders? Hoeft niet hoor had ik ook niet. Duim voor je!!!!
Ik vind um duidelijk hoor! Als je de Kruidvat 2 voor 5,- testen doet, zul je zien dat ze nog iets donderden uitvallen, die zijn gevoeliger. Spannend meid!
Ja dit is echt het allerlaatste. Bij de derde ivf waren ook de 2 beste terug geplaatst en dat waren en B en C kwaliteit. In Nijmegen zijn ze ook heel streng met invriezen dus ging er niet eens vanuit dat ik nog een cryo over zou hebben. Mijn vriend en ik zijn na al die jaren ook best klaar mee en we wouden het echt gaan afsluiten. Op de foto lijkt het inderdaad een dun streepje maar in het echt is hij wel iets dikker alleen is hij wat vager. Ik ga sowieso elke dag even een testje doen 😉
Er staat écht een streep, dus een voorzichtige felicitatie is op zijn plaats Ik duim voor je dat de testen de komende dagen gaan oplopen. Dat zou fantastisch zijn. Ik blijf je topic volgen.
Als je zegt dat hij in het echt duidelijker is dan heb ik goede hoop voor je! Wat zou dat een werkelijk wonder zijn he? Snap dat het een zwaar traject is. Hoop dat je dit met een onwijs mooi wonder kan af sluiten en over 9 maanden weet waarom je dit allemaal hebt gedaan. Duim voor je en zal het topic in de gaten houden. Liefs!