Zet dit door in een miskraam of nog hoop

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamamijn, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Hi even in het kort. Ik ben nu 6 weken zwanger en mijn zwangerschap begon met bruinverlies maar hield na een kleine week op, nu sinds gisterenochtend begint het weer en net onder het douchen verloor ik wat bruine vezeltjes en drie klontjes bruin slijm, heb verder geen buikpijn. Denken jullie dat ik morgen even de verloskundige moet bellen? Heb volgende week maandag de eerste echo staan, maar voel me zo onzeker nu. we gaan de 15e ook op vakantie naar het buitenland en vind het fijn om te weten waar ik aan toe ben. Zouden ze eventueel al op een echo kunnen zien of het goed of niet goed is?

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Zolang het bruinverlies is zonder kramp of grote stolsels is er meestal niets aan de hand.
    Ik had bij mn zwangerschappen echter rood bloedverlies en mocht daarom met 6+0 en de tweede keer bij 6+3 langskomen. Ze kunnen dan al het vruchtje zien en vaak ook al een hartslag. Al zegt het niets, het kan bij wijze een uur na de echo ook fout gaan.
    Zolang het bij bruin blijft zou ik nog even wachten, maar als het meer wordt of rood dan zou ik even vragen om een echo.
    Sterkte meid, ik hoop dat het goed blijft gaan.

3. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Vervelend dat je wat (oud) bloedverlies hebt. Met 6.3 kunnen ze (als je wel zeker bent van het termijn) in principe het hartje zien kloppen. *even de uitzonderingen daargelaten*

Als jij je onzeker voelt en nog op vakantie gaat moet je zeker even bellen. Dagen lang die onrust is echt heel vervelend. Het hoeft overigens niks te betekenen want vooralsnog is bruin bloed oud bloed.

Hopelijk willen ze de echo wat vroeger zetten. Succes er mee en hopelijk is er niks aan de hand

4. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Vanmorgen ook rood bloed erbij vermengd met het bruine oude bloed. 9 uur kan ik bellen. Denk eigenlijk dat het niet goed is heb nl ook een trekkerig gevoel in m'n buik als ik er spanning op zet. Maar vooralsnog geen stolsels of echte kramp maar vrees dat dat eraan komt.

5. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Sterkte Mamamijn, hopelijk valt het mee!

6. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Hoe is het nu?

7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Vanmorgen gebeld en kon ook innestelings bloed zijn zei ze. Maar nu is het rustig met plassen heel licht bruinverlies, geen bloed meer. Wel erg moe in de benen en beetje zeurderig in de buik, maar zolang het niet doorzet in echt buikpijn en bloed houd ik nog hoop. Laten de echo voorlopig gewoon op as maandag staan. Pff wel spannend hoor want je voelt je toch al wel zon twee weken echt zwanger

8. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Mijn nichtje heeft dit ook alleen helder rood bloed met stiksels

Ze heeft bij echo bureau voor 30 euro echo gedaan E zagen een vruchtje geen hart actie nog kan 2 kanten op gaan

Ze mag voor dat geld ook weer terug komen volgende week

9. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Ik mag nu vrijdag ochtend komen. Vind dit zelf toch wel prettig dat ik niet nog het weekend over moet. Het is nog steeds bruinverlies met af en toe helder rood maar meest bruin met af en toe sliertjes. En tot nu toe geen buikpijn erbij. Ben benieuwd vrijdag, maar dan weet ik het gewoon. pff vind het best heftig die onzekerheid en dat zal als er wel een hartje klopt natuurlijk nog wel een paar weken blijven...

10. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Wat spannend mammamijn!
    Ik duim voor een goede echo vrijdag.
    Zenuwslopend zeg!!

Deel Deze Pagina