Beerze Bulten, iemand wel eens geweest?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door siriel, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij willen dit weekend met onze jongste naar dit vakantiepark gaan, met de camper.
    Iemand wel eens geweest? Ik zie een indoor zwembad (ook buiten, maar denk ik te fris dit weekend)
    Overdekt en buiten speelgelegenheid, op de site ziet het er leuk uit voor een 5 jarige.
    Hoe is het sanitair?
    We hebben douche en toilet in onze camper. Maar als het sanitair schoon en fris is, gebruik ik net zo lief dat;)

Iemand wel eens geweest?

2. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    wel een keer gezwommen, woon er dichtbij. volgensmij is het daar allemaal wel goed geregeld. maar heb er dus nog nooit op de camping gestaan.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben er 2 jaar terug 2 weken gekampeerd.

Voor kinderen is er volgens mij geen leukere camping dan de beerze bulten. 1 groot fantastisch kinderparadijs. Leuke activiteiten, veel en leuke speelgelegenheid.

Maar ik zou er zelf nooit meer 2 weken gaan staan. Er komt een bepaald type mensen...ans en john kennen piet en marie van de hoek en truus en kees ook want ze komen er allemaal al 30 jaar.

De kindjes die daar als vaste staanplaats staan zijn niet de leukste....hebben daar een hoop kindjes gezien en het merendeel meent dat ze alles als eerste mogen omdat zij er elk jaar zijn;)

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Klinkt op zich positief;) Ik denk dat het voor een vrijdag/zondag weekend te doen moet zijn.. of niet? Veel vaste gasten dus;)
    Hoe is de speeltuin binnen, is die klein of groot, op de site komt het niet echt goed naar voren.
    Buiten, ziet er erg goed uit, de plas met alle speel en klautertoestellen er om heen.
    Ik denk dat we, als we gaan, ook daar een plek reserveren.

5. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Voor de binnenspeeltuin kun je kijken op gigakonijnenhol, zo heet het, deze is vrij groot. Verder wel ervaring met het zwembad, zoon had er zwemles, deze is schoon verder niet extreem groot.

6. Marloes01

Marloes01 Lid

12 mrt 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beerze Bulten is geweldig, enorm aan te raden. Ik vind de sfeer juist erg goed op de camping, helemaal niet zoveel vaste gasten als op andere parken en allemaal erg gemoedelijk. De binnenspeeltuin biedt inderdaad erg veel speelplezier en daar is ook het theater met erg leuke shows. Over het sanitair; ze hebben 'ondergrondse' sanitairgebouwen en deze zijn erg luxe. Ook kindersanitair aanwezig.

Absoluut naar toe gaan, wij gaan al jaren!

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    We hebben een weekendje geboekt hoor, bedankt voor jullie ervaringen dames:D

8. tuc

tuc Niet meer actief

Gigakonijnenhol is echt heel leuk en ruim. Beneden is het activiteiten en knutselgebeuren en boven de speeltuin. Die is echt ruim.
    Rond het water is ook geweldig, en er zijn overal op de camping her en der speeltuintjes.

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik ben heel benieuwd, morgen gaan we het zien:D Ik hoorde trouwens dat het gigakonijnenhol helemaal verbouwd gaat worden naar de zomer. Volgens mij gaat het dak er af, en komt er een verdieping op, of alleen een grote lichtkoepel oid. Maar wij hebben er zin in, de foto's zien er veelbelovend uit.

10. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Veel plezier! Wij gaan dit jaar voor tweede keer. Het verhaal over een bepaald type vaste gasten herken ik helemaal niet eigenlijk...

Voor de kids helemaal te gek.

11. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Gisterenavond terug gekomen van een heerlijk weekend! Het gigakonijnenveld (buitenspeeltuin) ontzettend gaaf, echt een klim en klauterparadijs. Zeer mooi aangelegd.
    Het gigakonijnenhol, ook superleuk, en mooi groot, echt uren speelplezier voor de kinderen!
    We zijn alle avonden heerlijk uit eten geweest daar. Echt aan te raden, heerlijk en betaalbaar eten. Voor de kinderen een leuke kleurplaat met kleurtjes op de tafel. (kinderen hoeven overigens niet per se te bestellen, ze mogen ook mee eten van papa of mama)
    Leuk speelhoekje voor de kinderen voor als ze niet meer aan tafel kunnen/willen zitten dan kunnen ze prima spelen, en kun je nog even lekker natafelen.
    Het zwembad is ook leuk, heerlijk verwarmd, glijbanen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het peuterbad, maar zag er prima uit.
    Er is ook een groot buitenbad. Het water is verwarmd, als je eenmaal even door bent buiten, kan je ook daar heerlijk zwemmen.

Er staan inderdaad heel veel vaste gasten op het park. Maar ik moet zeggen dat wij hier totaal geen last van hebben gehad. Je ziet inderdaad wel dat sommigen heel erg bij elkaar klitten, maar daar heb je zelf verder geen last van ofzo.
    Misschien als je zelf 2 weken er verblijft dat dat anders voelt, zoals iemand hier aangaf, maar wij hebben er geen hinder van ondervonden.
    Echt een aanrader dit park, erg leuk en betaalbaar voor een weekend of vakantie:D

12. Marloes01

Marloes01 Lid

12 mrt 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf is het er he? Wij gaan deze zomer weer, we kunnen niet wachten! Leuk om te horen dat jullie het er ook zo leuk hebben gehad.

13. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Wij zijn 2 weken geweest en was echt super leuk.Dochter zingt nog elke dag dat leuke liedje wat hele dag in je hoofd zit:D.Misschien ben ik je wel tegen gekomen zaten dat weekend er ook:)

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ja wie weet:D Wij vonden het echt superleuk daar, en gaan zeker nog eens terug! Zo leuk voor de kinderen!

Deel Deze Pagina