Hoi hoi Zijn er dames die begin 2017 een kindje verwachten en in de omgeving van Den Bosch/Waalwijk wonen? Ik ben 12 februari uitgerekend en het lijkt me leuk om mensen uit de buurt te laten kennen die ongeveer gelijk op gaan!
Hoi Groet, Ik woon in Waalwijk en zit nu in een icsi traject. Op dit moment even rust ingelast. Dus of ik (begin) volgend jaar uitgerekend ben weet ik natuurlijk nog niet. Ik zag nog een oproepje van iemand uit den bosch. Groetjes Ike
Hoi hoi, Ik lees nu je reactie pas! Wat houdt een icsi traject precies in? En nu dus even een rustpauze. Lijkt me lastig, ik merkte dat ik nergens anders meer aan kon denken toen we eenmaal gingen 'proberen'. Hoe is dat voor jou? Groetjes
Hoi Groet, Die tijd hebben wij al gehad, dat je nergens anders meer aan kan denken. Wij willen heel graag kinderen, maar niet ten koste van alles. Dus soms is rust gewoon nodig. Icsi is een vruchtbaarheidstraject in het ziekenhuis, lijkt op ivf. Groetjes Ike
Hallo, ik heb afgelopen maandag ontdekt dat ik zwanger ben van ons derde wondertje. Ik woon in Den bosch en volgens de berekeningen op internet zou ik zo rond 11 maart uitgerekend zijn
Ik ben nu 6 weken en dan waarschijnlijk 7. Dit keer hebben we hulp gehad door middel van chlomid dus waarschijnlijk daarom al zo snel een echo
Krijg je in het ziekenhuis een echo of bij de verpleegkundige? Als ik zwanger raak tijdens het ziekenhuistraject dan moet de behandelend gynaecoloog de 1e echo maken.
Goed er was een mooi en sterk kloppend hartje te zien! Wel een weekje korter zwanger dus nu 6 weken omdat mijn eisprong natuurlijk ook wat later was met de medicatie. Ik moet 10 augustus weer terug. En dan wordt ook besproken of ik bij het ziekenhuis blijf of naar een verloskundige ga.
Fijn dat er een goed sterk hartje te zien was! Waarom moet je de 10e precies terug komen? Wat zou een reden zijn om bij het ziekenhuis in behandeling te blijven?
Nou ja protocol is 2,5 week later en geen idee. Ik heb al twee goede zwangerschappen gehad dus waarschijnlijk ga ik gewoon lekker naar een verloskundige. Of er zou iets afwijkends moeten zijn bij de volgende echo maar daar gaan we niet van uit.