Help! Foto ideeën gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Masa, 24 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Hai Dames,

Ik heb inspiratie nodig. Ben gevraagd door een oud klasgenootje om haar zwangerschap te fotograferen in haar eigen sportschool. Ze is een echte sport fanaat en doet ook van die zware gewichten en shows enzo.

Dat wil ik dus ook heel graag combineren met haar zwangerschap zoals dat ze bijvoorbeeld nonchalant op een gewicht leunt die op zijn zij staat terwijl ze haar buik vasthoudt e.d. Of dat ze op zo'n bank ligt met haar bolle buik. En dan kan ik nog met de spiegel spelen waar ze dan zometeen als spiegelbeeld met baby in staat (doe ook de newbornreportage).

Maar daar houden mijn ideeën op... Willen jullie mij helpen? Pinterest en google hebben hier ook helemaal niets van... Of ik zoek verkeerd?

Edit: Haar man (van uiteraard 3 meter breed haha) doet ook wat foto's mee!

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Je hebt van die gewichtschijven volgens mij staan daar kilo's op.

Misschien iets met het gewicht van de baby en dan haar samen op de foto.

Yoga houdingen
    Tai Chi/Boks houdingen
    Zitten op zo'n bal
    Ipv gewichten 2 rammelaars http://www.winkeljippie.nl/wp-content/uploads/2015/07/BB00231.jpg
    Liggend op de buik en dan mini sportschoentjes erop

Google eens op sportschool zwanger (bij afbeeldingen)

3. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Bedankt!

Google op zwanger en sportschool heb ik al gedaan maar vond de resultaten niet erg inspirerend...
    Ik ga me eens verdiepen in Tai Chi/box houdingen, daar is ze wel van. Yoga hoef ik denk ik niet mee aan te komen. Ze is echt het stoere type met gewichten e.d.

Dat idee met de 2 rammelaars is leuk! Kan natuurlijk ook met 2 flesjes o.i.d.! Bedankt! Hopelijk reageren er nog meer creatievelingen!

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Zoek in het engels, dan krijg je meer hits. Pregnancy photoshoot in gym, pregnant women exercising/working out...

Deel Deze Pagina