Sim only abonnementen vergelijken.

Discussie in 'De lounge' gestart door JustNice, 19 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Kreeg een melding van mijn provider Tmobile dat mijn abonnement binnenkort afloopt.

Tuurlijk willen ze dat ik bij hun verleng en het liefst met telefoonkredit. Maar heb al bedacht dat ik niet ga verlengen met een nieuwe telefoon. Omdat ik nog tevreden ben met wat ik nu heb.

Maar nu... Ik zag zoveel leuke acties voorbij komen. Youfone, simpel, tele2.
    En om toch op de kleintjes te letten wil ik natuurlijk zo voordelig mogelijk uit komen. Maar natuurlijk wel goed bereikbaar zijn.

Per saldo zal ik het voordeligst uitkomen bij Simpel. Zij bieden hetzelfde pakket 5gb + onbeperkt bellen voor de eerste 6 maanden voor 1 euro per maand en daarna voor 10 euro per maand. Waar Tmobile 21,- voor vraagt.

Ook las ik dat zij gebruik maken van het tmobile netwerk, dus waarschijnlijk merk ik geen verschil (toch?)

Iemand ervaring met Simpel? Of kunnen jullie mij een andere provider aanraden. Of adviseren jullie mij om toch te blijven bij tmobile?

vinorosso vindt dit leuk.
  2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.118
    1.824
    113
    Ja al jaren.
    Werk goed.

3. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Wij zijn 2 jaar geleden overgestapt op Simpel. Wonen dicht bij de grens. Sinds we bij Simpel zitten hebben we prima bereik en nooit meer buitenland netwerk (wat we met KPN regelmatig hadden). Wij zijn erg tevreden!

4. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Hier ook prima, geen problemen. Ik heb het abonnement van €10.

5. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hier ook simpel, blij mee! En kost geen drol. Eerste 6 maanden een euro... Heb bewust een jaar abbo genomen dat mocht het niet bevallen we er zo vanaf waren. Maar tot nu toe top!

6. ddtc

ddtc Actief lid

11 jul 2009
    129
    4
    18
    Limburg
    Hier ook alle 3 al 2 jaar simpel.
    Goed bereik, en super voordelig.

Deel Deze Pagina