Staat er nu een héél verre tuurstreep, of beeld ik het me, na een tijdje terug weer vals positief getest te hebben, in? Ik voel me alvast zwanger...
Ik zou morgen of overmorgen opnieuw testen. Op basis van deze test zou ik nog niet in de ‘hoop’-modus gaan ik duim!
Ik zie een streep op 1 foto. Spannend. Tip; doe er gewoon nog 1 Hierbij zal dan ook een streepje zichtbaar moeten zijn.
Ze waren ook positief! Maar dan vals Nog steeds geen idee hoe het kan/kon, tot 2 keer toe.. RoGiJuLi had ook gelijk toen; het was eigenlijk veel te vroeg om te testen.. Maar nu kan het wel
Bedankt voor je eerlijkheid! Na de afgelopen 2 maanden ben ik erg twijfelachtig als het op testen aan komt, maar ik heb de hoop nog niet opgegeven!
Bedankt voor jullie reacties, of jullie hem nu zien of niet! Dit is hij opgedroogd... Had helaas niet meer testen in huis, maar morgen verwacht ik mijn nieuwe levering Sensitests... (En anders loop ik na het werk nog wel even langs KV ) fingers crossed!
Ik hoop het zo... Maar wil/kan het voorlopig niet geloven, met de afgelopen 2 maanden in het achterhoofd.. ik vertrouw de tests niet meer, en zeker opgedroogd weet ik dat ze een vertekend beeld kunnen geven... Was al naar de huisarts gehold ook, maar die wil pas over 2 weken bloed prikken... Maar ik ga blijven doortesten! Ik heb zekerheid nodig...