zwangerschapstest van 11 dpo donkerder dan 12 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Melissert, 24 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Hey ik wou het eigenlijk niet hier neerzetten maar ik merk gewoon heel erg dat ik er over moet praten ... En ja ik heb op een domme manier getest dat is mn eigen schuld.

Ik heb dus 11 dpo avond/nacht een zwangerschap test gedaan in een opwelling omdat ik me een beetje anders voelde enzo. En ja ik kreeg n klein streepje op de 2v5 test. Geen foto van mn testen helaas dus die kan ik niet laten zien. Iig het was wel licht maar het gaf hoop.

Volgende dag in de ochtend/middag(was laat op enzo deed geen oog dicht en had toch niets te doen) een test gedaan(weer 2v5) en wel weer een streepje maar wel wat lichter. Dusja dat was een beetje een klap in mn bek om maar zo te zeggen. Heb al eerder een biochemische gehad. Heb zelf ok spijt dat ik voor nod heb getest.. maarja die avond heb ik er weer gedaan alleen ik heb toen een gevoelige test gedaan van action. En dat is ook iets waar ik spijt van heb. Het lijntje was vergelijkbaar met mn eerste test maarja sinds die extra gevoelig is zegt dat natuurlijk geen reed. En ja ik heb veel fout gedaan. Testen op rare tijden. Verschillende testen. Het is een zooitje! En ik ben onzeker. Heb is nu mijn nod. Ben nog niet ongesteld.. voel het ook niet aankomen. Wat niet is kan nog komen natuurlijk maar van mn zelf NOOIT overtijd.(vorige maand dacht ik het maar had verkeerd gerekend haha) Zijn er mensen die ervaring hebben met zulk soort situaties? Ook als t slecht afloopt..

Ben nu ook te bang om te testen. Ik ben zo bang dat ik weer een witten test heb.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan een valse test zijn geweest.

Binnen hoeveel uur na de 1e test heb je de 2e gedaan?

3. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Nog even om toe te voegen. De streepjes waar ik over praat zijn zegmaar echt licht.. sommige mensen zouden het misschien tuurstreepje noemen maar ik kan het zegmaar ok zien als ik me arm strek dusja en ze zijn echt gekleurd.

4. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    #4 Melissert, 24 jan 2023
    Laatst bewerkt: 24 jan 2023
    12 uur. Ongeveer kan ook 11 of 10 uur zijn

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan door de concentratie van je urine komen.
    Of een valse test.

Ik zou het over een dag of 2 nogmaals proberen.

6. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Ja ik heb dus echt geen idee ik drink over het algemeen heel veel heb ook echt veel dorst :confused: voor t slapen dacht ik ook ik neem t er nog ff van ga toch niet meer testen vanavond. maarja ik ben nu op me nod en niet ongesteld als ik over 2 dagen nog niet ongesteld ben doe ik een test. Ik denk dat dat wel een goed idee is

7. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Gebeurt dat vaak dat er valse testen zijn?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Het gebeurd wel eens ja.
    Helaas is het bij jou moeilijk te zeggen omdat we geen foto's zien etc.

9. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Ja .. ik baal dr ook wel van maarja helaas is het gewoon afwachten nu. Ik vroeg me gewoon af hoe normaal het is dat dat gebeurt. Hopelijk zit het deze keer gewoon goed en word ik niet ongesteld. Testen voor nod doe ik iig niet meer.

Deel Deze Pagina