Heeyheey.. Ik wilde eigenlijk even vragen hoe ik uit kan rekenen wanneer mijn voorlaatste menstruatie was zeg maar. Ik had nu op 6januari ongesteld moeten worden, maar weet niet zeker of wat ik had ook echt een ongi was. Hoe kan ik dan uitrekenen wanneer mijn menstruatie daarvoor was? Want ik moet volgende week naar de gyneacoloog voor mijn buikklachten, en die zal dit waarschijnlijk wel willen weten, maar dan wil ik wel graag gelijk een antwoord klaar hebben. Gr. Mijn vorige topic was gesloten omdat ik mijn antwoord al zou hebben? Maar dat is dus niet zo.
Sanex, dat hangt er vanaf hoe lang je cyclus is. Stel dat dat 28 dagen is, dan trek je die 28 dagen af van 6 januari, kom je dus op 9 december uit.
Dankjewel, nu heb ik wel mijn antwoord. Ik dacht zelf inderdaad wel dat het zo moest, maar wist het niet zeker, vandaar dat ik het eventjes vroeg. En zou iemand mij misschien ook kunnen vertellen of je het een echte menstruatie mag noemen als je alleen maar een heel klein beetje bloedverlies hebt gehad? En dan bedoel ik ook véél minder dan normaal.
Had je krampen? En de normale klachten? Het lijkt mij niet dat het een normale ongi was, maar goed het kan soms plots veranderen. Als je dit uitlegt aan de gyn dat zal hij/zij dat wel begrijpen . Kan ie gelijk kijken hoe het kwam. Succes!