gyn geweest!!!!!!!!!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cinny, 9 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinny

    cinny Lid

    17 aug 2005
    43
    0
    0
    hallo,

    vorige donderdag naar de gyn. geweest. :)
    (wij zijn al 1 jaar aan het proberen) ze gaan het zaad van mijn man controleren. als dat goed is
    gaan ze bij mij kijken als het zaad niet blijft "hangen" beneden.
    en als ditgoed is gaan ze na nieuwjaar een inspuiting doen om te kijken als er niet verstopt is. moet dan 1 dag naar het ziekenhuis. een collega van mij
    vertelde me nu dat dat erg pijnlijk is. :cry: ze zouden mijn buik dan opblazen.
    zijn er nog mensen die dit hebben laten doen


    groetjes
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik heb ook wel vaker gehoord dat het pijnlijk is.
    Ik denk dat het slim is om wanneer het zover is het allemaal over je heen te laten komen.
    Misschien valt het voor jou wel mee.
    En als je met gierende zenuwen erheen gaat nadat je allemaal verschillende verhalen hebt gehoord....lijkt me niet prettig.

    Ik hoop dat verder alles goed is!

    groetjes
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Kan je geen advies geven, maar ik wil jullie wel heel veel sterkte en vooral succes wensen!
    We volgen jullie belevenissen natuurlijk vol spanning via dit forum.

    Groetjes, Wendy
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik wil je ook veel sterkte wensen. Ook ik weet hier niets van. Ik zou het gewoon even navragen als je het wilt weten aan de gyn.
    Succes ermee, liefs
     
  5. Buckie

    Buckie Lid

    22 okt 2005
    16
    0
    0
    Hallo,