hoeveel dagen na terugplaatsing symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door -, 27 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi allemaal

    Mijn vraag spreekt voor zich. Ze hebben 3 dagen geleden het embryoke teruggeplaatst en sinds vandaag en gisteren heb ik een enorme zin in pasta, eten dat ik doe.Dat kan toch niet dat ik nu al zwangerschapsverschijnselen heb. Is toch veel te vroeg niet dan?

    Is die buikpijn en ongipijn wel normaal na een tp?

    Ik hoop dat iemand mijn vraag uit ervaring kan beantwoorden

    Groetjes
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hoi Ishana, ik durf het echt niet te vertellen. Zelf denk ik dat het dan al zwangerschapsverschijnselen zijn dat je lichaam er gelijk op reegeerd, maar dat is maar wat ik denk, ik kan het niet zeker zeggen. Sterkte ermee, Jenny
     
  3. Niet meer actief

    Dank je wel, Jenny

    Ook een dikke proficiat, ik zie dat je zwanger bent. Hoe voel je je in het algemeen?
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ishana, geen idee maar ik wens je heel veel succes toe, en laat je ons de uitkomst weten?
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    he Ishana, ik voel me op zich wel goed, wel erg moe en pijnlijke borsten. Oja en volgens mijn vriend af en toe erg prikkelbaar, maar volgens mij valt dat wel mee.Mag ik vragen hoe ze dat bij jou hebbben gedaan? Ik weet daar niet zoveel van af. Liefs jenny
     
  6. Niet meer actief

    Ik heb eerst een 3 weken suprefact moeten snuiven, ik zeg je de eerste 2 weken was ik een ramp, viel flauw, was een wandelende zombie :evil:
    Ik vermoed dat mijn lichaam na die 2 weken het gewoon begon te worden. Dit was bedoeld om mijn cyclus te onderdrukken, aan de hand van bloedtesten en een echo werd er besloten wanneer ik kon begonnen met spuiten, in dit geval Menopur. Daar reageerde ik bijzonder goed op, de gyneacoloog was enorm verbaasd en ik ik was blij dat ik er snel vanaf was. Heb Menopur zo een 10 dagen moeten nemen, altijd met suprefact natuurlijk he. Aan de hand van echo's en bloedtesten wordt er besloten wanneer ik pregnyl moest nemen, dat is om je eicellen te laten rijpen en je eisprong te laten komen zodat je eicellen bij de pickup loskomen. 2 dagen later gebeurde de pickup. Dan nemen ze je follikels eruit, Ik had er in totaal 10 maar mijn eierstokken zaten op dat moment achter mijn eierstokken dus hebben ze er maar 6 uitgehaald. Heb enorm afgezien, ben die nacht ook in het ziekenhuis moeten blijven. Het resultaat was bijzonder goed, van die 6 hadden ze er 5 bevrucht waaronder 1 van topkwaliteit en die hebben ze teruggeplaatst, 3 dagen na de punctie. Het terugplaatsen wordt gedaan met een soort katheter en doet amper pijn hoor. Nu moet ik nog 10 dagen wachten, dan een bloedtest en dan wordt me meegedeeld of ik zwanger ben of niet. Dus duimen maar

    Ik wens je een mooie en vooral gezonde baby toe

    Ik kan me voorstellen dat dat het mooiste is wat er je kan gebeuren. Je mag gerust vragen hoor als je vragen hebt

    Wanneer is je bevallingsdatum?

    Is het niet moeilijk voor je geweest met deze warmte?

    Jenni, bedankt voor je antwoord. Ik denk dat mijn lichaam even moet wennen aan het vreemd ding dat in mijn baarmoeder is of het zich nu innestelt of niet. Laten we hopen van wel he

    Nog een mooie dag allemaal

    Groetjes

    Ik hoop dat je
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ishana, jeetje wat een verhaal..ik weet er ook helemaal niks van of over, maar hebben jullie het eerst zo geprobeerd, en wanneer besluit je dan om een andere (medische) weg in te slaan?
    Succes hoor meid, zo te horen sla je je er dapper doorheen, petje af ;) !!!
     
  8. Niet meer actief

    Het eerste jaar hebben we via de natuurlijke weg geprobeerd, de eerste keer was het van de eerste keer raak maar jammer genoeg werd het een miskraam, sindsdien lijkt het niet meer te lukken. Na een jaar zijn we begonnen met stimulatie en dat bleek ook niet telukken. Reden onbekend want onderzoeken gaven geen reden voor het uitblijven van een zwangerschap en op een gegeven moment, hebben we besloten om over te gaan op IVF. eerste poging is mislukt, nu hopen dat de 2de wel gelukt is. Ik ben helemaal niet zo sterk als dat ik hier misschien overkom. Ik was een wrak tijdens het nemen van de hormonen. Elke keer vooral na de punctie zeg ik dat het de laatste keer is. Geloof me ik heb zeker mijn ups en downs.

    Weet jij al of het een jongetje of een meisje wordt of zou je het niet willen weten?
     
  9. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Wat een verhaal ishana. Kan best wel begrijpen dat het zware momenten voor je zijn. Al die onzekerheid. Ik duim met je mee dat het nu wel gelukt is. Want ik denk dat het dan nog eens extra hard aankomt, als je ontdekt dat je dan toch niet zwanger bent, terwijl je weet dat er een bevrucht eitje in je zit.

    xxx
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Ishana, jeetje dat komt vast hard aan, alles gaat van een leien dakje en dan gaat t mis...moet er niet aan denken.. Tuurlijk zal je je ups en downs hebben maar dat Kan volgens mij ook niet anders!! toch neem ik nog steeds mijn petje voor je af ;) !
    Nee, het is nog te vroeg, 22 augustus hebben we een pretecho en dan kunnen we eventueel zien wat t wordt, ik denk zelf een jongentje maar mijn vriend gelooft heilig dat t een meiske wordt, dus wel zullen we zien!
    Of we t willen weten...tja ik twijfel, denk dat ik het wel wil weten, maar aan de andere kant het is ook wel een bijzondere verrassing als het eenmaal zover is!
    groetjes Sarina
     
  11. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    jeetje, petje af hoor. dat je nog zo je verhaal kan vertellen. ik leef helemaal met je mee. ik duim voor je en heel veel succes

    agnes
     
  12. Niet meer actief

    Dank je wel allemaal voor jullie antwoorden.
    Gemakkelijk is het niet voor geen van ons, maar je zou verwonderd staan hoe ver je zou gaan als je echt naar iets verlangt. Elke keer zeg ik nooit meer, maar nu begin ik alweer te denken van als het niet gelukt is ga ik er weer voor tot het eindelijk eens lukt. Ik zal jullie zeker laten weten hoe het afgelopen is. Ik zie dat er toch velen onder jullie zwanger zijn, Gefeliciteerd en ik wens jullie een gezonde baby toe

    Veel liefs
     

Deel Deze Pagina