eisprong zonder vruchtbaar slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaKitty, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dames, ik had gister en vandaag een positieve ovulatietest. Betekend bij mij dat mijn eisprong vandaag is.
    Nu mijn vraag; ik heb nog geen slijm gezien...niets....
    Kun je ook je eisprong hebben zonder vruchtbaar slijm? Heeft iemand dit al eens gehad? Is iemand zo ook zwanger geworden? Ik maak me stiekem wel een beetje zorgen dat ik geen vruchtbaar slijm heb, maar dus duidelijk wel mijn eisprong...

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    kan zijn dat je vruchtbaar slijm erg binnen blijft. En als het erg waterige afscheiding betreft zie je het misschien gewoon niet zo goed. Komt vast wel goed! ;)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heel veel vrouwen hebben geen vruchtbaar slijm tijdens de eisprong. Zou me er dus niet te druk om maken (proberen dan ;) )

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Kan me niet herinneren ooit slijm gehad te hebben tussen mijn menstruaties door.
    Ook heb ik in de maand dat ik zwanger raakte geen eisprong gehad volgens de ovulatietesten. Maar er moet toch echt een ei geweest zijn :) .

Heel veel succes!

5. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Bij mij eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Heb nooit vruchtbaar slijm gezien en de ovulatietesten waren ook altijd negatief! Toch moet er ook bij mij heel zeker een ei zijn geweest...

Maak je niet druk, het wil niets zeggen.

6. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik heb ook nooit vruchtbaarslijm gezien bij mij, gebruik altijd ovu testen en die zijn altijd netjes op dag 14 positief. Heb altijd gewoon witslijm.

Deel Deze Pagina